بازیکنان تیم سپاهان دیرتر از زمان معمول به زمین آمدند و ناظر بازی، اجازه انجام مسابقه را نداد

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، بازی سپاهان با پرسپولیس حواشی‌اش تا درون زمین ادامه پیدا کرد اما بازی در نهایت برگزار نشد.

بعد از اینکه اعلام شد بازی دو تیم بدون تماشاگر انجام خواهد شد، واکنش‌هایی ناشی از عدم رضایت سپاهانی‌ها از این تصمیم منتشر شد و امروز نیز هواداران این تیم به شیوه‌های مختلف اعتراض خود را با حضور در مسیر کاروان تیم پرسپولیس نشان دادند.

سپاهانی‌ها اما در زمان تعیین شده برای انجام مسابقه به زمین نرسیدند.  این موضوع باعث شد که تا سی دقیقه بعد از حضور پرسپولیسی‌ها در زمین هنوز خبری از سپاهانی‌ها نباشد. پس از تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه سپاهانی‌ها، ناظر بازی دیدار پرسپولیس و سپاهان دستور داد که پرسپولیسی‌ها زمین را ترک کنند و به رختکن بروند.  

پس از تاخیر نیم‌ساعته تیم فوتبال سپاهان برای حاضر شدن در زمین برای دیدار با پرسپولیس، به دستور جلال مرادی (ناظر بازی)، مراسم آغازین بازی (دست دادن بازیکنان با تیم داوری) بدون حضور سپاهانی‌ها انجام شد و تیم داوری و پرسپولیسی‌ها زمین را ترک کردند و به رختکن رفتند.

  • مدیرعامل سپاهان: در هتل گیر کرده بودیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید با توجه تلاش‌های استانداری برای تعویق بازی سپاهان مقابل پرسپولیس، این بازی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره تاخیر پیش آمده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به ایسنا گفت: ما برای ورود به استادیوم مشکل خروج از هتل داشتیم. با توجه حساسیت این بازی اصرار داشتیم این بازی به تعویق بیفتد. ما چند ساعت در استانداری حضور داشتیم و با مقامات مختلف صحبت شد که بازی به تعویق بیفتد که در نهایت این اتفاق نیفتاد. الان با توجه به اینکه بهانه‌ای دست AFC نیفتد و اینکه منافع ملی و سلامتی مردم مد نظر بود، این بازی را در این تاریخ برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: من شدیدا عصبی بودم و در کنار هتل ۱۰۰۰ نفر دور ما جمع شده بودند و دور ما را شلوغ کرده بودند و اجازه حرکت را به ما نمی‌دادند. ما با کمک نیروی انتظامی به استادیوم آمدیم. تیم دارد گرم می‌کند که خود را برای مسابقه آماده کند.

تابش در ادامه اضافه کرد: در جام حذفی چهار ساعت بازی فینال را معطل کرده بودند و یک طرف ماجرا هم پرسپولیس بود. حالا ما بدون اراده خودمان دیرتر به ورزشگاه رسیدیم اما الان آماده بازی هستیم. تیم ما آماده است که بازی را برگزار کند. چه می‌شود برای ما بازی را نگه دارند؟

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازی برگزار می‌شود گفت: الان بازیکنان وارد زمین شدند. این موضوع ناخواسته بود اما به هر حال بازیکنان ما در رختکن کارهای کششی انجام دادند و الان آماده بازی هستند.

  • مظفری: نتیجه بازی به گزارش مرادی بستگی دارد

نوید مظفری درباره ماجراهای عجیب دیدار سپاهان و پرسپولیس و لغو این بازی گفت: این مهم است که ما یک آیین نامه برگزاری داریم و یک مقوله قوانین. قوانین مربوط به اتفاقاتی است که درون زمین انجام می شود و داور در مورد آن می تواند اقدام کند. اما آیین نامه چیزی است که ناظر بازی و در مورد امروز آقای جلال مرادی باید اجرا کند.

او افزود: داورها هم تحت نظر نماینده لیگ هستند. یعنی رئیس این زمین کسی نیست جز آقای مرادی. مثلا اگر او بگوید فردا بازی برگزار می شود، باید داورها هم بمانند و بازی را فردا برگزار کنند.

مظفری ادامه داد: حالا نمی دانم آقای مرادی چه گزارشی می دهند. همه چیز در حال حاضر بستگی به گزارش آقای مرادی دارد. اگر در این گزارش نوشته باشد تیم سپاهان به زمین نیامده، طبق آیین نامه انضباطی نتیجه ۳-۰ می شود. در تصاویر تلویزیونی به نظر نمی رسید اتفاقی دیگری رخ داده باشد اما این فقط حدس ما است چون نمی دانیم ناظر در گزارش خود چه نوشته است.

داور بین المللی سابق ایران درباره متن قانون در اینگونه شرایط گفت: ما فقط در قانون داریم که اگر تیم به موقع وارد زمین نشد، ۳۰ دقیقه صبر کنند. اما اصلا تصمیم داور نیست. نیم ساعت دوم هم به هیچ وجه در قوانین فوتبال نداریم و بستگی به آیین‌نامه مسابقات دارد. فقط بحث ۳۰ دقیقه ابتدایی وجود دارد که صبر کنند.

کد خبر 486320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha