الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پی بروز علائمی در سیستم تنفسی، در یکی از بیمارستان‌های تهران نسبت به انجام تست کرونا اقدام کرد.

الهام فخاري

الهام فخاری در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره جزئیات حضور در بیمارستان و انجام تست کرونا، گفت: از سال گذشته مقداری حالت آلرژی تنفسی داشتم که این وضعیت معمولا در زمستان و آلودگی هوا اتفاق می‌افتد. آنچه که باعث شد به بیمارستان مراجعه کنم، این علائم به همراه نوعی اختلال در تنفس بود.

عضو شورای شهر تهران در تشریح اینکه این اختلال تنفسی ناظر بر چه حالتی بوده است، اظهار کرد: «نفسم خیلی کوتاه بود.»

فخاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر جلساتی با شهردار منطقه ۱۳ تهران داشته‌ایم و با توجه به بروز علایم تنفسی، به بیمارستان مراجعه کردم و کادر درمان هم با توجه به پروتکل وزارت بهداشت تشخیص دادند که لازم است تست‌هایی انجام شود. 

وی افزود: هم اکنون در بیمارستان هستم و مراحل عکس از ریه و تست‌ها انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا خود را قرنطینه می‌کند، تصریح کرد: اکنون در بیمارستان هستم و تا جواب تست‌ها مشخص شود، در بیمارستان خواهم ماند.

بر طبق این گزارش، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه، از بستری شدن الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در بیمارستان خبر داده بودند که عضو شورای شهر تهران تاکید کرد برای انجام تست به بیمارستان مراجعه کرده است.

کد خبر 486249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha