سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اطلاع رسانی در روش‌های پیشگیری از شیوع «کروناویروس» ویژه تاکسیرانان و مسافران را آغاز کرد.

تاکسیرانی

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : «سعید جاسبی»، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اعلام این خبر، گفت: «تاکسی یکی از وسایل حمل و نقل درون شهری به شمار می‌رود که لازم است هنگام استفاده از آن نکات بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری‌های ویروسی رعایت شود.»

به گفته این مسئول، کارگروه ویژه سازمان تاکسیرانی با هدف آگاهی بخشی رفتارهای پیشگیرانه برای ۲ گروه تاکسیران و مسافر، با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و مطابق با سیاست‌های وزارت بهداشت شکل گرفته است تا دستورالعمل‌های آموزشی و هشداری از طریق فضاهای ارتباطی نظیر پیامک، رادیو تاکسی، اینفوگرافی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی و... به بهترین نحو اطلاع رسانی شود.

جاسبی در ادامه گفت: «طبق اعلام این کارگروه، پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی به جای پول نقد یکی از روش‌های کلیدی و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس‌ها از جمله ویروس بیماری کروناست که در این صورت خطری متوجه مسافران و تاکسیرانان نخواهد بود.»

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: «زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در بیشتر خطوط و تاکسی‌ها فراهم است و شهروندان به راحتی می‌توانند این روش بهینه را جایگزین کرایه نقدی کنند.»کارشناسان بهداشت معتقدند اسکناس و پول خرد   آلودگی بسیاری دارند که می تواند منبع شیوع ویروس ها باشد.

کد خبر 486213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohammad IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    بهتره اقای قنادان از اتاقش بیرون بیاد یک ساعت فقط به مشکلات تاکسی ها و سازمان متبوعش نظاره کنه. به مشکلات رانندگان توجه نمیکنن فقط بعضی مواقع یه حرفایی میزنن که بگن ما هستیم ولی کو عمل مدیریتی از جمله عرضه دادن ماسک ودستکش به رانندگان