پاک کردن تصویر پرچم آمریکا از زیر پای دانشگاهیان در دانشگاه علامه، انتقاد بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی را در پی داشت.

دانشگاه علامه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دانشجویان انقلابی دانشگاه علامه بعد از ترور ناجوانمردانه شهیدسلیمانی به نشانه اعتراض پرچم آمریکا را روی زمین محوطه دانشگاه و زیر پای دانشگاهیان طراحی کردند که پاک‌کردن این پرچم در روز گذشته موجب انتقاد بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی دانشگاه شد.

محمد غلامیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین این دانشگاه در قبال برنامه‌های انقلابی در دانشگاه گفت: عدم همکاری با تیم راهیان‌نور دانشگاه یکی از اقداماتی است که نسبت به آن انتقاداتی وجود دارد و انتظار می‌رفت که مسئولان دانشگاه در این باره همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که مورد انتقاد دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاهی قرار گرفت عدم برخورد با مسببین پاره کردن تصاویر شهید قاسم سلیمانی در دانشکده ادبیات بود.

غلامیان تصریح کرد: گویا این اتفاقات همچنان ادامه دارد و در روز انتخابات جمهوری اسلامی در زمانی که دانشگاه تعطیل بود مسئولان دانشگاه پرچم آمریکا را که روی زمین محوطه دانشگاه طراحی شده بود را به‌صورت کامل پاک کردند!

وی گفت: دانشگاه باید در این رابطه پاسخگو باشد و مسئولان دانشگاه باید بگویند چه دلیلی داشته که در روزی که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند و بار دیگر پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا را دادند، مسئولان دانشگاه به دنبال پاک کردن پرچم آمریکا از روی زمین بودند!

کد خبر 485831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha