رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: احتکار کنندگان و گرانفروشان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان شناسایی و با آنها برخورد قانونی می‌شود.

ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران،  حسینقلی قوانلو گفت: در پی هشدارهای انجام شده از سوی مراجع ذیصلاح در مورد خطرات بیماری کرونا در سطح برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: مسئولان وزارت بهداشت گفته‌اند استفاده از ماسک برای کسانی که در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است. در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح کشور به‌وجود آمده برخی از افراد دست به سوء‌ استفاده زده‌اند و به گرانفروشی و احتکار آن مبادرت کرده‌اند.

قوانلو گفت: عرضه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی انجام شده و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به اندازه کافی وجود دارد ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با همه ظرفیت در حال تولید است.

قوانلو از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و... موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 485780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha