شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

مامور نیروی دریایی آمریکا که به اتهام قتل زن همکارش تحت تعقیب اف بی‌آی آمریکا قرار داشت بعد از ماه‌ها تعقیب در کشورهای مختلف جهان، در مکزیک به دام افتاد

به گزارش آسوشیتدپرس، این جوان 21 ساله پس از آنکه این زن را که باردار بود در داخل کمپ ویژه ماموران نیروی هوایی به قتل رساند جسدش را به آتش کشید. به گزارش آسوشیتدپرس، دسامبر گذشته ماموران نیروی دریایی آمریکا در یک کمپ مخصوص در منطقه کارولینای شمالی جسد یک افسر زن جوان به نام « ماریا لایترباچ» را در حالی که سوزانده شده بود پیدا کردند.

جسد سوخته شده در یکی از اتاق‌های خانه‌ای پیدا شد که این زن به همراه ماموران دیگر و از جمله جوانی 21 ساله به نام سزار لائورن در آنجا زندگی می‌کرد. زن جوان مدتی قبل از لائورن به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کرده و مدعی شده بود که این مرد جوان وقتی با مقاومت وی روبه‌رو شده  او را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما از آنجا که وی مدارک مستندی در دست نداشت، نتوانست این ادعای خود را ثابت کند.  در نخستین تحقیقات کارآگاهان دریافتند سزار لائورن از هنگام وقوع جنایت ناپدید شده است.

بنابراین تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن وی آغاز کردند اما این جوان ناپدید شده بود و به‌نظر می‌رسید که از آمریکا خارج شده است.
در حالی که این حادثه خونین از سوی مطبوعات آمریکایی به دقت پیگیری می‌شد، عملیات ماموران اف بی‌آی و ماموران ویژه نیروی دریایی آمریکا برای رد زنی جوان قاتل آغاز شد اما تا پنجشنبه گذشته که وی در مکزیک شناسایی و دستگیر شد هیچ ردی از وی وجود نداشت.

استرداد به آمریکا
مقامات اف بی‌آی از هنگام دستگیری متهم جوان هیچ جزئیاتی درباره نحوه و محل دستگیری وی منتشر نکرده‌اند اما تلاش‌ها برای استرداد وی به آمریکا آغاز شده است.  این در حالی است که استرداد او به آمریکا بسته به‌نظر مقامات قضائی مکزیک است.

کد خبر 48553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز