چلسی درآخرین بازی هفته بیست‌ و ششم در ورزشگاه خانگی خود برابر منچستریونایتد شکست خورد تا لمپارد در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب شده باشد.

منچستر يونايتد

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین دیدار هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های لسترسیتی و ولورهمپتون به تساوی رضایت دادند. این دو تیم در ورزشگاه مولینو به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

لیورپول این هفته در ورزشگاه کارو رود مهمان تیم ته جدولی نورویچ بود و این تیم را با نتیجه ضعیف ۰-۱ شکست داد و همچنان به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد.

در این دیدار لیورپول تیم برتر میدان بود و توپ و میدان را در اختیار داشت، اما حملاتش ت ثمری نداشت و نیمه نخست با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان کلوپ برای حفظ روند شکست‌ناپذیری و کسب امتیاز کامل بازی پا به زمین گذاشتند و در دقیقه ۷۸ توسط مانه به گل رسیدند.

با این نتیجه لیورپول از ۲۶ بازی، با ۲۵ برد و یک تساوی و ۷۶ امتیاز صدرنشین ماند.

در ادامه دو تیم تاتنهام و استون ویلا در ورزشگاه "ویلا پارک" مقابل هم قرار گرفتند که سرانجام این دیدار با درخشش سون با حساب ۳-۲ به سود شاگردان مورینیو به پایان رسید.

در این بازی آلدرویرلد ابتدا در دقیقه ۹ گل به خودی زد، اما در ادامه و در دقیقه ۲۷ توانست خودش گل خورده را جبران کند. در دقیقه ۴۵ داور با دخالت داور ویدیویی برای تاتنهام پنالتی گرفت که  "سون" در ضربه اول نتوانست آن را به گل بدل کند و در برگشت موفق شد دروازه‌ میزبان را باز کرده و نتیجه را ۲-۱ سازد.

در نیمه دوم بازیکنان دو طرف به خصوص میزبان، بیشتر حمله می‌کردند تا این که در دقیقه ۵۳ توسط انگلز به گل رسیدند، اما در دقیقه ۸۴ هیونگ مین‌ سون گل سوم تیمش را به ثمر رساند و حساب کار ۳-۲ شد.

با این برتری تیم مورینیو ۴۰ امتیازی شد و در مکان پنجم جدول ایستاد، در حالی که استون‌ ویلا با ۲۵ امتیاز در رده ۱۷ جدول ماند و فقط یک امتیاز با جایگاه سقوط فاصله دارد.

تیم‌های آرسنال و نیوکاسل هم در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر ۰ توپچی‌ها به اتمام رسید.  

برای آرسنال در این مسابقه اوبامیانگ در دقیقه ۵۴ ، په په در دقیقه ۵۷ ، اوزیل در دقیقه ۹۰ و همچنین الکساندر لاکازت در دقیقه ۹۵ موفق به گلزنی شدند.

این پیروزی پس از ۵ بازی بدون برد و پس از ۴۶ روز برای آرسنال به دست آمد و آنها را با ۳۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار داد.

آخرین پیروزی توپچی‌ها به هفته ۲۱ و با حساب دو بر صفر برابر منچستریونایتد برمی‌گردد.

و بالاخره پرونده هفته بیست ‌و ششم لیگ برتر انگلیس با دیدار چلسی برابر منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریچ بسته شد و شیاطین سرخ با آن که مهمان بودند با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیدند.

در این دیدار منچستر تیم برتر بود و در دقیقه ۴۵ توسط  آنتونی مارسیال موفق شد دروازه چلسی را باز کند

در نیمه دوم چلسی برای جبران نتیجه پیش کشید، اما تلاش‌های این تیم ثمر نداشت و یونایتد به گل دوم رسید. در دقیقه ۶۶ بازی هری مگوایر موفق شد گل دوم یونایتد را به ثمر برساند و خیال هواداران را بابت پیروزی راحت سازد.

اورتون  ۳  پالاس  ۱

برایتون  ۱  واتفورد  ۱

شفیلد  ۲  بورنموث  ۱

ولورهمپتون  ۰  لستر  ۰

ساوثهمپتون  ۱  برنلی  ۲

نورویچ  ۰  لیورپول  ۱

ویلا  ۲  تاتنهام  ۳

آرسنال  ۴  نیوکاسل  ۰

چلسی  ۰  منچستر یونایتد  ۲

دیدار دو تیم منچستر سیتی و وست هام نیز چهارشنبه برگزار می‌شود.

  • جدول رده‌بندی

۱- لیورپول، ۷۶ امتیاز

۲- منچستر سیتی، ۵۱ امتیاز

۳- لستر سیتی، ۵۰ امتیاز

۴- چلسی، ۴۱ امتیاز

۵- تاتنهام، ۴۰ امتیاز

۶- شفیلد، ۳۹ امتیاز

۷- منچستر یونایتد، ۳۸ امتیاز

کد خبر 484989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha