حساس‌ترین بازی هفته بیست‎ و پنجم لیگ برتر انگلیس میان دو تیم لسترسیتی و چلسی در ورزشگاه کینگ پاور برگزار شد که دو تیم امتیازها را با هم تقسیم کردند.

لستر - چلسي

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار شاگردان راجرز که تیم برتر میدان بودند در دقیقه ۴۶ بازی با گل رودیگر از چلسی عقب افتادند، اما در دقیقه ۵۴ بارنز بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۶۴ چیلول لستر را پیش انداخت، اما رودیگر بار دیگر در دقیقه ۷۱ گلزنی و بازی را مساوی کرد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

لیورپول این هفته میزبان ساوثهمپتون ومثل بازی‌های گذشته تیم برتر میدان بود و با ۴ گل به برتری رسید و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش یک بازی بیشتر شد. سرخ‌ها با گل‌های چمبرلین در دقیقه ۴۷، جوردن هندرسون ۶۰ و محمد صلاح ۷۲ و ۹۰ موفق به شکست حریف شدند.

منچستریونایتد هم در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ولوز بود که در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۰-۰ متوقف شد و نتوانست از فرصت پیش‌آمده از تساوی چلسی برابر لستر استفاده کند.

در آخرین بازی هفته بیست و پنجم دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی برگزار شد که سرانجام با برتری شاگردان آقای خاص به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با وجود نمایش بهتر شاگردان پپ و نیز درگیری بازیکنان دو طرف به تساوی ۰-۰ رسیدند. در نیمه دوم بازی کمی با تنش بیشتر دنبال شد و داور بازی (مایکل دِن) نیز چندین کارت زرد استفاده کرد و حتی زینچینکو، مدافع چپ منچسترسیتی را به دلیل خطا روی بازیکن میزبان با دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.

در این بازی و در دقیقه ۶۳ برگ‌وین در اولین حضور خود گل اول تاتنهام را به ثمر رساند و در ادامه هیونگ مین سون گل دوم تیمش را زد و بازی را ۲-۰ ساخت.

نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد و شاگردان مورینیو با کسب سه امتیاز از این دیدار تا رده پنجم جدول بالا آمدند.

نتایج کلی بازی‌های هفته ۲۵ لیگ برتر انگلیس بدین قرار است:

لستر سیتی  ۲  چلسی  ۲

وست هام  ۳  برایتون  ۳

واتفورد  ۲  اورتون  ۳

نیوکاسل  ۰  نورویچ  ۰

پالاس  ۰  شفیلد  ۱

بورنموث  ۲  استون ویلا  ۱

لیورپول  ۴  ساوثهمپتون  ۰

منچستر یونایتد  ۰  ولورهمپتون  ۰

برنلی  ۰  آرسنال  ۰

تاتنهام  ۲  منچستر سیتی  ۰

  • جدول رده‌بندی

۱- لیورپول، ۷۳ امتیاز

۲- منچستر سیتی، ۵۱ امتیاز

۳- لستر سیتی، ۴۹ امتیاز

۴- چلسی، ۴۱ امتیاز

۵- تاتنهام، ۳۷ امتیاز

کد خبر 482012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha