هفته بیست و چهارم روز چهارشنبه (۲ بهمن) با برگزاری ۳ بازی آغاز شد که در مهم‌ترین بازی منچستریونایتد میزبان برنلی بود و در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شد. یونایتد با این باخت ۳۴ امتیازی ماند.

رودريگز

برنلی در دقیقه ۳۹ روی ضربه آزاد ارسالی با اولین شوت خود توسط کریس وود به گل رسید و در دقیقه ۵۶ با شوت زیبای رودریگز موفق شد به گل دوم دست یابد.

در یکی دیگر از دیدارهای این روز تاتنهام در خانه دو بر یک نورویچ را برد. آلی در دقیقه ۳۸ و مین در دقیقه ۷۹ برای تاتنهام و پوکی در دقیقه ۷۰ برای نورویچ گل زدند.

در دیدار آخر هم لسترسیتی در خانه چهار بر یک وست‌هام را برد و ۴۸ امتیازی شد. بارنس در دقیقه ۲۴، پریرا در دقیقه ۴۵ و پرس در دقایق ۸۱ و ۸۸ برای لستر و نوبل در دقیقه ۵۰ برای وست‌هام گل زدند. نکته مهم این بازی مصدومیت وردی، ستاره لسترسیتی در ابتدای بازی بود که به بیرون رفتنش از زمین انجامید.

در آخرین دیدار هفته هم لیورپول مهمان ولورهمپتون بود که این بازی سخت را دو بر یک برد. نیمه نخست لیورپول بهتر بود و توسط هندرسون و با ضربه سر او در دقیقه ۸ به گل رسید، اما نیمه دوم عملکرد ولورهمپتون فوق‌العاده بود و در دقیقه ۵۱ هم با ضربه خیمنس روی ارسال ترائوره به گل تساوی رسیدند. اما پایان کار گلی بود که فیرمینو در دقیقه ۸۴ زد.

لازم به ذکر است که در نیمه اول این دیدار سادیو مانه، ستاره سنگالی و مسلمان لیورپول دچار مصدومیت شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد. او در دقیقه ۳۲ در پی دریافت پاس پشت پای محمد صلاح بود که دچار آسیب شد. مانه به نیمکت لیورپول گفت که باید تعویض شود و تاکومی مینامینو جای او را گرفت و اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد.

مصدومیت بلندمدت او خبر بدی برای یورگن کلوپ خواهد بود. مانه در این فصل لیگ برتر ۱۱ گل زده و شش گل ساخته است. مشکل مانه هنوز مشخص نشده است، اما ظاهرا همسترینگ او آسیب دیده است.

لیورپول اکنون ۶۷ امتیازی است و با یک بازی کمتر نسبت به رقبایش، فاصله ۱۶ امتیازی با من‌سیتی را حفظ کرد.

سایت باشگاه لیورپول پس از این بازی به رکورد ۴۰ بازی بدون شکست این تیم در لیگ برتر جزیره اشاره کرد، رکوردی که شاید حالاحالاها ادامه داشته باشد.

سرخ‌پوشان آنفیلد آرام آرام به رکورد آرسنال نزدیک می‌شوند. توپچی‌ها با ۴۹ بازی بدون شکست در تاریخ لیگ برتر رکورددار هستند. نکته جالب این که تنها ۳ تیم در تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند که موفق شدند به رکورد ۴۰ بازی یا بیشتر شکست ناپذیری دست یابند. آرسنال، چلسی و اکنون لیورپول.

پالاس  ۰  ساوثهمپتون  ۲

اورتون  ۲  نیوکاسل  ۲

ویلا  ۲  واتفورد  ۱

بورنموث  ۳  برایتون  ۱

شفیلد  ۰  منچستر سیتی  ۱

چلسی  ۲  آرسنال  ۲

منچستر یونایتد  ۰  برنلی  ۲

تاتنهام  ۲  نورویچ  ۱

لستر  ۴  وست هام  ۱

ولورهمپتون  ۱  لیورپول  ۲

  • جدول رده‌بندی

۱- لیورپول، ۶۷ امتیاز- یک بازی کمتر

۲- منچستر سیتی، ۵۱ امتیاز

۳- لستر سیتی، ۴۸ امتیاز

۴- چلسی، ۴۰ امتیاز

۵- منچستر یونایتد، ۳۴ امتیاز، تفاضل گل ۷

۶- تاتنهام، ۳۴ امتیاز، تفاضل گل ۶

کد خبر 480253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha