مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

بوستان نیاوران در راستای مدیریت نوین شهری با محوریت توسعه گردشگری در شمال تهران، هوشمندسازی می‌شود.

بوستان نياوران

به گزارش همشهری آنلاین، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه گردشگری و دارا بودن مراکز خاص به ویژه بوستان‌های شاخص در شمال تهران، هوشمندسازی بوستان‌ها با تمرکز بر گردشگری انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام مطالعات اولیه در حوزه هوشمندسازی منطقه یک شهرداری تهران در ماه‌های گذشته، افزود : بر اساس مطالعات انجام شده بر روی مراکز گردشگری شمال تهران، بوستان نیاوران به عنوان یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای گزینه مناسبی برای پایلوت پروژه‌های هوشمندسازی تعیین و به ستاد هوشمندسازی تهران معرفی شد.

شهردار منطقه یک تهران گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری به همراه گروه متخصص و فنی در حوزه هوشمندسازی به منظور بررسی شرایط موجود و طراحی‌های لازم در انجام پروژه‌ها، از بوستان نیاوران بازدید کرد و مقرر شد بعد از برآوردهای زمانی و هزینه‌ای، فاز عملیاتی آن آغاز شود.

موسوی از آبیاری هوشمند فضای سبز، هوشمندسازی چاه‌های آب، تصفیه پساب و بازچرخانی آب بوستان‌ها، هوشمندسازی روشنایی بوستان‌ها، اجرای آبنمای هوشمند تعاملی، سیستم پیش‌بینی وقوع سیل و ... به عنوان پروژه‌های پیشنهادی در حوزه هوشمندسازی بوستان‌های منطقه یک تهران نام برد.

کد خبر 484805
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha