اجرای طرح استقبال از نوروز ۹۹ از اول اسفند ماه ۹۸ در سطح مناطق ۲۲گانه تهران آغاز می‌شود.

مجتبي يزداني

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست بررسی مجموعه اقدامات اجرای طرح استقبال از نوروز ۹۹ در سطح شهر تهران، گفت: پس از جمع‌بندی نهایی فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در راستای اجرای طرح استقبال از نوروز ۹۹، این طرح از اول اسفند ماه ۹۸ در سطح مناطق ۲۲گانه تهران اجرایی می‌شود.

یزدانی بر آراستگی منظر و تزئین ویژه‌تر معابر پرتردد پایتخت در آستانه نوروز تاکید کرد و از ابلاغ دستورالعمل طرح استقبال از نوروز ۹۹ به مناطق۲۲گانه تهران خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: ارزیابی عملکرد مناطق در زمینه استقبال از نوروز از اول اسفند ۹۸ تا نیمه فروردین ۹۹ انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، یزدانی بر موضوعاتی مانند تعیین چارچوب مشخص برای سفره هفت سین در مناطق ۲۲گانه، نصب ست ورزشی در فضاهای مناسب و تعیین‌شده برای استفاده شهروندان، چگونگی نگهداشت مطلوب سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های سطح شهر و خارج از بوستان‌ها، توجه ویژه به مبلمان شهری، برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال، انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به مناسبت هفته درختکاری در اسفند ماه، انجام اقدام ویژه در ورودی‌های سطح شهر تهران به مناسبت نوروز، نگهداشت مطلوب شهر با توجه به خانه‌تکانی شهروندان، انجام برنامه‌ریزی لازم برای احداث سرویس‌های بهداشتی در سال آینده و ... تاکید کرد.

کد خبر 484625
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha