یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: هر انسانی به راحتی می‌تواند به بیماری واریس صورت مبتلا شود، اما این عارضه در افرادی که از کرم‌های کورتون‌دار استفاده می‌کنند شایع‌تر است. 

واریس صورت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی متخصص پوست، مو و زیبایی درباره بیماری «واریس صورت» گفت: بیماری واریس صورت باعث ایجاد رگ‌های عنکبوتی‌شکل روی پوست صورت می‌شود.

او بیان کرد: کودکانی که به بیماری واریس صورت مبتلا هستند با گذر عمر و رسیدن به سنین بزرگسالی از این بیماری فاصله می‌گیرند، اما افراد بزرگسال در هر زمانی که به متخصص مراجعه کنند باید تحت درمان قرار بگیرند.

  • روش‌های درمان واریس صورت 

این متخصص پوست، مو و زیبایی با اشاره به روش‌های درمان بیماری واریس صورت در میان بزرگسالان توضیح داد: موثرترین روش برای درمان واریس صورت در میان افراد بزرگسال استفاده از لیزر یا سوزاندن آن قسمت از پوست است.

وی درباره این‌که چه کسانی زودتر به بیماری واریس صورت مبتلا می‌شوند، گفت: هر انسانی به راحتی می‌تواند به بیماری واریس صورت مبتلا شود، اما این عارضه در افرادی که از کرم‌های کورتون‌دار استفاده می‌کنند شایع‌تر است.

  • مضرات استفاده طولانی‌مدت از کورتون

رضوانی در پایان افزود: استفاده از کرم‌های کورتون‌دار در طولانی‌مدت می‌تواند عوارضی مانند نازک شدن پوست، ایجاد موهای زائد یا ضایعات عروقی را به دنبال داشته باشد. در این‌ صورت بیمار باید تحت نظر پزشکان متخصص روش‌های درمان یا رفع عارضه واریس صورت را انجام دهد.

کد خبر 484587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha