مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین هفته‌ای پربارش را برای مناطق مختلف این استان پیش‌بینی کرد.

هواشناسي

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی آخوندی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، از اواخر وقت امروز یکشنبه (۲۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی جدید شاهد بارش پراکنده برف و باران در سطح منطقه خواهیم بود اما فردا دوشنبه (۲۸ بهمن)  بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صورت رگبار پراکنده و برف است.  

وی ادامه داد: برای روزهای سه‌شنبه( ۲۹ بهمن) و چهارشنبه ( ۳۰ بهمن)   جوی پایدار را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود اما از اواخر وقت چهارشنبه ورود سامانه بارشی، استان قزوین را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه یادشده تا صبح جمعه ۲ اسفند در سطح استان مستقر خواهد بود، بیان کرد: سامانه جدید بیشتر به صورت باران بوده و همه سطح منطقه را نیز دربر می‌گیرد.

آخوندی افزود: دمای هوای استان برای روز دوشنبه ( ۲۸ بهمن)  تا ۵ درجه سردتر خواهد شد اما برای اواخر هفته دوباره به کاهش محسوس دما روبرو می‌شویم.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبیک با منفی ۸ و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای شهر قزوین در این مدت منفی ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کد خبر 484508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha