کمک‌های مالی موسوی به استقلال نه تنها بلاعوض نیست که طبق قرارداد منعقد شده در صورت تاخیر در بازپرداخت جریمه روزانه قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده است.

موسوی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در این مدت برخی از هزینه‌های تیم را پرداخت کرده است ؛ کمک‌هایی که بلاعوض نیست و همان طور که خود موسوی هم تایید کرده باید به او برگردانده شود. تا اینجا مشکل خاصی وجود ندارد، اما یک موضوع بسیار مهم در بازپرداخت این پول توسط باشگاه وجود دارد.

طبق قرارداد منعقد شده بین او و باشگاه این هزینه باید در زمان مشخص شده برگردانده شود. نکته جالب قرارداد، جریمه ۵۰ میلیون تومانی است که گفته می‌شود به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت طلب موسوی باشگاه استقلال باید آن را به عنوان جریمه پرداخت کند!

طبق شنیده‌ها این عضو هیات مدیره تا کنون حدود ۷ میلیارد تومان برای استقلال هزینه کرده یا بهتر است بگوییم قرض داده است. باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دیرکرد ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر روز تاخیر، باید سر موقع این چند میلیارد تومان را بازپرداخت کند.  

 موسوی امروز اعلام کرده بود در صورتی که تا پایان هفته وضعیت مدیرعاملی استقلال مشخص نشود او از این باشگاه جدا خواهد شد. این عضو هیات مدیره استقلال زمانی که تازه به مجموعه این باشگاه اضافه شده بود عنوان کرده بود حاضر است نه تنها هزینه‌های استقلال بلکه هزینه‌های رقیب سنتی‌اش یعنی پرسپولیس را هم متقبل شود.

اظهار نظری که نشان می‌دهد او کلا آدرس را اشتباهی آمده است و درک درستی از مفهوم فوتبال حرفه‌ای ندارد.

کد خبر 484364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha