یک همایش دوچرخه‌سواری بانوان که با مجوز دستگاه‌های ذیربط قرار بود روز جمعه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) توسط هیأت دوچرخه‌سواری استان قم و با همکاری دانشگاه حضرت معصومه(س) و شهرداری قم در یک محیط کاملاً زنانه برگزار شود، در اثر برخی فشارها لغو شد.

دوچرخه سواری بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، لغو این همایش زنانه دوچرخه‌سواری در قم همچنین واکنش‌های منفی در فضای مجازی و بویژه فعالان این عرصه و افرادی که خود را برای این مسابقه آماده کرده‌ بودند و خانواده‌هایشان به دنبال داشته است.

مصطفی امینی رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم گفته است: برای برگزاری این همایش از شورای تأمین استان مجوز گرفته شد و دادستان و فرماندار نیز موافقت خود را با برگزاری این مسابقه اعلام کرده بودند.

وی با بیان اینکه در روز نخست فراخوان برگزاری مسابقه،‌۳۵۰ نفر ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: اگر این تقاضا پاسخ داده نشود،‌ بانوان در جای دیگر به علاقه‌مندی خود خواهند پرداخت یا سرخورده خواهند شد.

امینی با اظهار بی‌اطلاعی از منبع فشارهایی که باعث لغو شدن این مسابقه شد، گفت: این عده خاص برداشت نادرستی از هدف برگزاری مسابقه کردند و ‌علاوه بر تشویش اذهان عمومی، با تماس‌های مکرر با مسئولان باعث لغو مسابقه شدند.

هیأت دوچرخه‌سواری استان هم در بیانیه‌ای اعلام کرده: با توجه به برداشت نادرست برخی از افراد درخصوص نحوه برگزاری این همایش و جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی که تصور می‌شد قرار است این همایش در محیط عمومی برگزار گردد، این همایش لغو گردید.

کد خبر 484241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha