جف بیزوس، مدیر عامل آمازون و پولدارترین مرد جهان ۱۶۵ میلیون دلار برای خریدن یک عمارت اشرافی در بورلی هیلز کالیفرنیا هزینه کرد و رکورد یکی از لاکچری‌ترین مناطق آمریکا را شکست.

جف بيزوس و نامزدش لورن سانچز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وال استریت جورنال، بیزوس که سال گذشته میلادی از همسرش جدا شد و این روزها همه جا با نامزد تازه‌اش لورن سانچز دیده می‌شود، بیشتر وقت خود را در این قصر ۳۶ هزار مترمربعی می‌گذارند؛ بنایی که یک ساختمان جداگانه برای مهمانان، یک استخر، یک زمین گلف، یک زمین تنیس و یک پیست موتورسواری با پمپ بنزین و تعمیرگاه مجهز دارد، در دهه ۱۹۳۰ طراحی و ساخته شده و پیش‌تر جک وارنر، مالک امپراتوری رسانه‌ای و سینمایی برادران وارنر در آن زندگی می‌کرد.

مالک آمازون این خانه بزرگ را با ۱۶۵ میلیون دلار از دیوید گفن، غول رسانه‌ای خرید؛ بیشترین پولی که تا امروز در محدوده لس‌آنجلس برای خریدن یک ملک هزینه شده است. آن وارنر، بیوه جک وارنر پس از مرگ همسرش در ۱۹۷۸ پیشنهاد ۲۵ میلیون دلاری را برای فروختن این عمارت رد کرده و گفته بود دوست دارد تا زمان مرگش در آن زندگی کند. گفن در ۱۹۹۰ این عمارت را با رکورد ملی ۴۷.۵ میلیون دلار خرید و وسایل داخل آن را ۱۱ میلیون دلار فروخت.

بیزوس که با ۱۳۱ میلیون دلار ثروت شخصی پولدارترین مرد دنیاست، مدت‌ها همراه نامزدش لورن در بورلی هیلز دنبال خانه‌ای مناسب می‌گشت. یکی از عمارت‌های بزرگ منطقه که این دو آن را هم دیدند، ملکی بود که سال گذشته پسر روپرت مرداک با ۱۵۰ میلیون دلار خریده بود.

کد خبر 484130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    16 4
    خواجه بر ابریشم و ما بر گلیم ...عاقبت ای دل همه ما در گلیم
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    20 5
    اینا به معنای واقعی الکی خوشن!! این چند روز دنیا ارزش این همه ریخت و پاش نداره،،،حدود ۳۰ میلیون فقیر و بی خانمان تو آمریکا هستن کاش فکری برای اونا میکردن،،،میدونم که خودمونم توی شرایط افتضاح اقتصادی هستیم و ۷۰ درصد مردم ایران زیر خط فقرن! ولی آخرش مرگ همه رو باهم مساوی میکنه!!
  • مشاور املاک تهران NL ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    14 11
    مشاورین املاک در امریکا دست تمام گانگسترهای دنیا رو از پشت بسته اند اگر خشتهای این عمارت هم ا طلای 24 عیار باشد باز به این مبلغ اسفانه ای نمی رسد حال من در تهران 5 میلیون تومان روی قولنامه بعنوان دستمزد گرفته ام 3 باز به اصناف احظار شده ام
  • حامد HK ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    19 6
    آمریکا یعنی کشورسرمایه داری،ارزش انسانها به معیارپول میگرده.
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    2 2
    بابایه قصر ۶۰۰میلیاردی که چیزی نیست...خاوری جان ما بدون هیچ تلاش وزحمتی میتونه ۵ تا ازین قصرا بخره....این باباکه پولشو بازحمت ومدیریت وفکربدست آورده.
  • فرهاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
    5 1
    عزیز من ۱۳۰میلیون دلار چیه ۱۳۰میلیارد دلار ثروت داره