قرارداد ۸ بازیکن استقلال که اغلب آنها نفرات فیکس و کلیدی این تیم هستند در آخر فصل به پایان می رسید و باشگاه هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکنان اقدام نکرده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، قرارداد ۸ بازیکن استقلال در آخر لیگ نوزدهم به پایان می رسد و آنها بازیکن آزاد محسوب می شوند.  

شیخ دیاباته، نیکلاس بودوروف، روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که در پایان فصل می توانند استقلال را ترک کنند.۸ بازیکنی که اکثر آنها از عناصر تاثیرگذار ترکیب استقلال هستند. در چند فصل گذشته معضل بازیکنان آزاد استقلال باعث شد تا بسیاری از این بازیکنان روند طولانی ای را برای به توافق رسیدن با باشگاه طی کنند و همین موضوع باعث شد تا برخی از انها هفته های ابتدایی فصل را از دست بدهند. موضوعی که میتواند در پایان این فصل هم به نگرانی بزرگ آنها تبدیل شود.

شاید اصلی ترین نگرانی هواداران استقلال قرارداد  شیخ دیاباته باشد. مهاجم گلزن استقلال که فصل درخشانی را تا به اینجا سپری کرده است و این روزها برای ادامه درمان خود راهی فرانسه شده است. در شرایطی ‌ که طبق ادعای امیر حسین فتحی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال، قرارداد دیاباته ۲ ساله تنظیم شده بود، اما اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه اعلام کرد که شیخ در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد و باید با او قرارداد جدیدی بسته شود! این موضوع یکی از اتفاق های عجیب در باشگاه استقلال است که البته نظیر آن به نوعی ۲ فصل قبل برای مامه تیام هم که قرارداد یکساله و نیمه داشت تکرار شد.  

بودوروف هم که هنوز میزان آمادگی و کیفیت فنی او مشخص نیست، قراردادش در پایان فصل تمام می شود و باشگاه برای حفظ او باید قرارداد تازه ای منعقد کند.  

روزبه چشمی و علی کریمی هم در ابتدای فصل قرادادشان برای یک فصل دیگر تمدید کردند و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود.  

داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر هم در شرایطی که ابتدای فصل و در نقل و انتقالات زمستانی صحبت از تمایل و توافق برای تمدید شدن ۲ تا سه ساله قرارداد آنها بود، همچنان تا پایان لیگ نوزدهم به باشگاه استقلال تعهد رسمی دارند.  

جدایی ستاره هایی چون دیاباته، اسماعیلی، دانشگر و کریمی و دیگر نفرات استقلال را به دردسر خواهد انداخت. باید دید سرانجام اسکلت اصلی آبی ها حفظ می شود یا مانند سال های اخیر جابجایی‌های زیاد و متعدد و تمدید های دیرهنگام و دقیقه نودی  اجازه نمی دهد تا آبی پوشان شروع خوبی در شروع فصل داشته باشند.  

کد خبر 483954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha