بازگشت قطعی ۳ بازیکن مصدوم استقلال و اضافه شدن احتمالی یک نفر دیگر از آنها، در آستانه بازی با الاهلی خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و آبی پوشان است.

فرشید اسماعیلی 833

همشهری- ۳ بازیکن مصدوم استقلال قطعا به بازی روز دوشنبه این تیم مقابل الاهلی عربستان می‌رسند. عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد بلبلی که به دلیل آسیب دیدگی چند بازی اخیر تیم شان را از دست داده بودند، مشکلی برای همراهی کردن استقلال در بازی هپیش رو ندارند.  

فرشید اسماعیلی هم نرم دویدن را شروع کرده است و شرایط حضور در تمرینات گروهی را دارد. با توجه به دوری طولانی مدت از تمرینات و بازی ها و نداشتن آمادگی بدنی لازم هنوز مشخص نیست که کادرفنی برای بازی دوشنبه از این بازیکن استفاده می کند یا به شماره ۸ استراحت خواهد داد.  

فاصله چندانی تا بازی روز دوشنبه استقلال و الاهلی در کویت باقی نمانده است و در این مدت اسماعیلی نمی تواند دوری چند هفته ای خودش را جبران کند. با این وجود مصدومیت تمام شده و از این بابت مشکلی ندارد. 

فرهاد مجیدی در این چند هفته با معضل مصدومیت بازیکنان استقلال روبه رو بود که دیاباته و مهدی قائدی آخرین نفراتی هستند که به لیست مصدومان استقلال اضافه شده بودند. با این حال بهبودی 4 بازیکن این تیم میتواند تا حد زیادی نگرانی سرمربی استقلال را برطرف کند.

کد خبر 483927

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha