چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

خبرها حاکی است که اولین قربانی ویروس جدید کرونا در ایران ثبت شده است. این فرد، زنی میانسال بود که مرگش در یکی از بیمارستان‌های تهران تایید شده است. این در حالی است که سعید نمکی، وزیر بهداشت دیروز اعلام کرد: «تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به کرونا در کشور نداشته ایم.»

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، خبر فوت زن ۶۳ ساله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا امروز در روزنامه ایران منتشر شده است. در حالی که فوت این زن روز ۲۱ بهمن اتفاق افتاده است. به این ترتیب با گزارش رسمی مسئولان این بیمارستان‌ پایتخت، اولین مورد مرگ یک بیمار مشکوک به بیماری ناشی ویروس کرونا در ایران ثبت و پیکر این فرد فوت‌شده با دستور بازپرس به پزشکی قانون منتقل شده است.

به نوشته روزنامه ایران، خبر فوت اولین بیمار مشکوک به کرونا در کشور را ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه ۲۱ بهمن، مسئولان یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با ۱۱۰ خبر دادند و با اعلام این خبر، تحقیقات ازسوی ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد آغاز شد.

روزنامه ایران درباره نتیجه تحقیقات درخصوص ابتلای این بیمار به ویروس کرونا نوشت: «بر اساس بررسی‌های اولیه و طبق اظهارات کادر درمانی این بیمارستان احتمال می‌رود که این زن مبتلا به بیماری کرونا بوده و بر اثر همین بیماری جان باخته است.»

قبلا رسانه‌ها از بستری شدن چند مورد بیمار مشکوک به بیماری ناشی از ویروس کرونا در شهرهای یزد، قم، تهران، تبریز، مشهد و زنجان خبر داده بودند اما در هیچ یک از این موارد مرگ این بیماران گزارش نشده بود و به گفته مقام‌های مسئول در این موارد جواب آزمایش‌ها منفی بوده و بیماران بعد از مدتی قرنطینه مرخص شده بودند. به این ترتیب فوت زن ۶۳ ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران، اولین مورد مرگ یک بیمار مشکوک به بیماری ناشی از ویروس کرونا در ایران به شمار می‌رود.

کد خبر 483872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    3 0
    تکذیب شد که ادمين: بله تكذيب شد و تكذيب آن هم منتشر شد