شهردار منطقه ۱۱ سال ۹۸ را سالی پربار برای اهالی ساکن در قلب تهران می‌داند چرا که ۱۴ پاتوق فرهنگی اجتماعی در ۱۴ بنای قدیمی راه اندازی شده و پیاده راه فرهنگی هنری شهریار که عملیات عمرانی آن از پاییز گذشته آغاز شده در بهار ۹۹ گشایش می یابد.

شهردار منطقه 11

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: شهردار منطقه ۱۱ از بازگشایی پیاده راه فرهنگ و هنر خیابان شهریار در بهار سال آینده خبر داد و گفت: «با بهره برداری از این پروژه در بهار ۹۸ شاهد بهره مندی اهالی فرهنگ و هنر از این پیاده راه و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت خواهیم بود.»

« نصراله آبادیان» با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود:« خوشبختانه سال ۹۸ سال برای مدیریت شهری در منطقه ۱۱ یک سال خوب همراه با دستاوردهای ارزشمند بود که یکی از مهمترین دستاوردهای آن اجرای بزرگترین پروژه فرهنگی پایتخت در محله رودکی تحت عنوان پهنه رودکی و تقویت و ایجاد زیر ساختهای فرهنگی منطقه بود. »


او ادامه داد:« عملیات اجرایی پیاده راه شهریار تا پایان سال جاری تکمیل می شود و با نصب مبلمان و نورپردازی آن در فرودین ماه ۹۹ این پروژه در اواسط بهار سال آینده آماده بهره برداری می شود. »
شهردار منطقه ۱۱ اظهار داشت:« در سایه اجرای بزرگترین پروژه فرهنگی - هنری پایتخت  در دل منطقه ۱۱ امروز شاهد احیای حدود ۱۴ بنای زیبا و دارای ارزش تاریخی و فرهنگی و تبدیل آن ها به پاتوق های فرهنگی، اجتماعی و هنری در پایتخت هستیم. بناهای ارزشمندی که همگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه احیا شده و امروز در قالب کافه، گالری، کافه کتاب و ... مشغول به فعالیت هستند. »

آبادیان یادآور شد:« حمایت از سرمایه گذاران احیای بناهای ارزشمند و تاریخی منطقه از تاکیدات شهردار تهران است که در قالب ابلاغیه ای به تمام شهرداری های ۲۲ گانه مناطق ارسال شده  و شهرداری منطقه ۱۱ نیز پیرو این ابلاغیه تمام تلاش خود را برای حمایت از این سرمایه گذاران و تهسیل گری امورشان به کار گرفته است. »
او در ادامه توسعه حمل و نقل عمومی را از دیگر دستاوردهای سال جاری در حوزه شهری منطقه ۱۱ برشمرد و گفت:« خوشبختانه با افتتاح ایستگاه های جدید مترو در منطقه ضریب دسترسی مردم ساکن در منطقه به امکانات حمل و نقل پاک افزایش یافته است. »


 

کد خبر 483871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha