عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: «پهنه رودکی می‌تواند نقش مؤثری در تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری پایتخت ایفا کند»

نژاد بهرام هوم پيج

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا:«‌زهرا بهرام‌نژاد» افزود: «خوشبختانه در پهنه رودکی به‌عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی و هنری پایتخت شاهد اتفاقات خوبی هستیم از راه‌اندازی گالری‌های هنری جدید گرفته تا احیای بافت تاریخی و ارزشمند تهران قدیم. همه این اتفاقات را باید به فال نیک گرفت و امیدوار بود تا با بهره‌برداری کامل از پروژه فوق در سال جاری شاهد رویدادهای فرهنگی و هنری ارزشمند در پایتخت باشیم. »
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پیاده‌راه شهریار در پهنه رودکی اظهار داشت: «درست است در سایه کووید ۱۹ روند اجرای پروژه‌ها مختل شده است اما امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل پیاده‌راه شهریار باشیم. »
بهرام‌نژاد ادامه داد: «با تکمیل پروژه پهنه رودکی بسیاری از نواقص ما در بخش زیرساخت‌های فرهنگی و هنری رفع می‌شود و باحضور بیشتر اهالی فرهنگ و هنر در این پهنه وا جرای برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم شاهد ارتقای فرهنگی پایتخت باشیم. »
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به احیای بناهای تاریخی و ارزشمند تهران در دل پهنه رودکی گفت: «شهرداری تهران با حمایت از سرمایه‌گذاران این بخش تلاش کرده تا بستر حضور علاقه‌مندان به بافت‌های تاریخی و فرهنگی شهر را فراهم کند خوشبختانه در سایه این حمایت امروز شاهد بازگشت تعداد قابل توجهی از بناهای ارزشمند تاریخی شهر به چرخه زندگی هستیم. »

کد خبر 502844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha