سرپرست باشگاه تراکتور گفت: از طریق معاونت حقوقی باشگاه از فرد خاطی پخش کننده سرنگ در رختکن شکایت می‌کنیم.

اشکان دژاگه

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست باشگاه تراکتور درباره وجود سرنگ و آمپول در رختکن این تیم در بازی با تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بعد از بازی تیم ما برابر تیم گل گهر سیرجان مسئول رختکن به سرپرست تیم ما مراجعه کرد که پیراهن اشکان دژاگه را می‌خواهد و بیان کرد که اگر پیراهن را ندهید عواقب بدی دارد و پول هم درخواست کرده بود. متاسفانه بعد از رفتن تیم از رختکن، آن فرد اشیایی را در رختکن پخش کرد. خوشبختانه اگر دقت کرده باشید باشگاه کارهای لازم را انجام داده و نامه‌ای به هیئت  فوتبال سیرجان و حراست وزارت ورزش ارسال شده و همچنین شکایتی هم از آن فرد کرده و پیگیر این قضیه است.  

میرمعصوم سهرابی ادامه داد: آن فرد قصد داشت چهره زشتی از باشگاه تراکتور نشان بدهد و این باشگاه را به حاشیه بکشاند. رختکن ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان با چمن پوشیده شده و آن جایی که سرنگ وجود دارد سرامیک است و این نشان می‌دهد که این قسمت را به فیلم اضافه کردند. آشغال‌ها فقط در یک جا وجود دارد در حالی که اگر آشغالی در رختکن وجود داشت باید در همه جا پخش می‌شد. متاسفانه این فرد با کار غیر اخلاقی خود باعث ناراحتی کادر فنی، بازیکنان و هواداران تراکتور شده است.  

سهرابی بیان کرد: ما از طریق معاونت حقوقی باشگاه از آن فرد خاطی  شکایت می‌کنیم، چرا که حیثیت باشگاه تراکتور را خدشه دار کرده است و قصد داشته که باشگاه ما را به حاشیه بکشاند و ما از حق خود نمی‌گذریم. خوشبختانه تیم تراکتور امسال سعی کرده که از حاشیه‌ها دور باشد و در نشست خبری هم یک خبرنگار سئوال حاشیه‌ای از سرمربی پرسید به جای اینکه سئوال فنی بپرسد و بعد از  پایان نشست رئیس هیئت فوتبال سیرجان از مسئول تیم ما عذرخواهی کرد. ما از هیئت فوتبال سیرجان و اداره کل وزارت ورزش استان کرمان خواستیم که با فرد خاطی برخورد کنند و این برای دومین بار است که این اتفاقات رخ می‌دهد. به هر حال این کار غیرحرفه‌ای بوده و تیم فوتبال گل گهر سیرجان را زیر سئوال می‌برد.  

او در پایان خاطرنشان کرد: من باید از عوامل اجرایی باشگاه گل گهر سیرجان تشکر کنم که نظم و انضباط خوبی ایجاد کردند و همکاری‌های لازم با ما داشتند و متاسفانه فرد خاطی همه کارهای مسئولان سیرجان زیر سئوال برد. البته نامه‌ای رئیس هیئت فوتبال سیرجان به باشگاه ما ارسال کرد که در این نامه نوشته که فرد خاطی ابراز ندامت و پشیمانی کرده است. همچنین ما پیگیری‌های حقوقی و قانونی خود را از طریق کمیته حقوقی خود انجام می‌دهیم.

کد خبر 483741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha