به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نارسایی سیستم تاکسیرانی در مواقع برف و باران اتفاق تازهای نیست اما این مشکل رایج، در روزهای اخیر به یک معضل اعصاب خردکن برای شهروندان تبدیل شده است.
حادترین وضعیت تاکسیرانی آنجاست که برخی رانندگان با مشاهده شهروندانی که در سرمای کمنظیر معطل ماندهاند، فقط به شرط دربستی با قیمتهای سنگین حاضر به خدمترسانی میشوند.
گزارشهای میدانی نشان میدهد ظهر روز یکشنبه ۲۰ بهمن مسیر آبرسانی تا میدان جهاد (نصفراه) در شهر تبریز با قیمت ١٠ هزار تومان نیز جابهجایی داشته است.
آژانسهای تاکسیتلفنی هم سرویس نمیدهند و هزینه دربستیهای عادی داخل شهر، در برخی موارد به ٣۵ هزار تومان نیز میرسد.
صبح دوشنبه ۲۱ بهمن نیز اغلب تقاطعهای سطح شهر، محل تجمع و انتظار شهروندانی بود که در سرمای هوا منتظر دلرحمی رانندگان تاکسی و شخصی بودند.
البته همه این مشکلات از سوی تاکسیهای سازمان نیست، بلکه ضعف نظارت مدیریتی، راحتطلبی و خانهنشینی برخی رانندگان سبب شده، تاکسیهای شخصی عرصه حمل و نقل شهر را در دست بگیرند و قیمتهای دلخواه خود را به مردم تحمیل کنند.
نظر شما