مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۲۰۰ تن میوه شب عید این استان خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شد.

میوه

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا رئیسی،  در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان چهارمحال‌ و بختیاری افزود: در زمینه ارائه کالا و خدمات با قیمت مناسب ۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در اسفندماه دایر می‌شود.  

وی ادامه داد: نمایشگاه فرش، لواز خانگی و نمایشگاه بهاره از جمله این نمایشگاه‌هاست که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم را با قیمت زیربازار عرضه می‌کند.  

رئیسی بیان کرد: نمایشگاه بهاره از ۱۶ تا ۲۳ اسفند برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه کالاها با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه می‌شود.  

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین به گرانی میوه و انواع سبزی در ماه‌های اخیر، اشاره کرد و گفت: در همین مورد میدان میوه و تره‌بار ولی‌عصر شهرکرد با همکاری تعاون روستایی فعالیت خود را از دوشنبه ۲۱ بهمن آغاز کرده است.

رئیسی اضافه کرد: در این میدان، میوه و انواع سبزی موردنیاز مردم ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.  

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی بیش از ۹۴۷ هزار نفر است و خرید میوه در آستانه نوروز در استان به بالاترین سطح خود در طول سال می‌رسد.

کد خبر 483577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha