رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی افتتاح زیرگذر استاد معین واکنش نشان داد.

محسن هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی پیش از آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران، با بیان این‌که موضوع اعتراض مردم به پروژه استاد معین و همچنین تغییر شهردار منطقه ۹ در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: برای ما جای سوال است که چرا شورایاران به ما خبر ندادند و حتی نامه‌ای ننوشتند. در این خصوص موضوع را به کمیسیون حقوقی ارجاع دادیم که بررسی کند که اعتراض از کجا شروع شده و آیا شهرداری خبر داشته است یا خیر.

بر طبق این گزارش، زیرگذر استاد معین پس از ۳ سال وقفه، ۱۴ بهمن ماه در حالی توسط شهرداری تهران افتتاح شد که تعدادی از ساکنان منطقه ۹ به یک‌طرفه بودن آن اعتراض داشتند. در این میان شهردار تهران وعده داده که امکان دوطرفه شدن این زیرگذر را بررسی خواهد کرد؛ هرچند پروژه در زمان او کلید نخورده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز، موضوعات داخلی شورای شهر بررسی شد و رفتاری که گاهی صداوسیما با اعضاء دارد نیز مورد بررسی قرار گرفت به گونه‌ای که شاهد هستیم از اعضاء دعوت می‌کنند که در برنامه تلویزیونی حاضر شوند، اما هنگامی که عضو به برنامه می‌رود می‌گویند آفیش نشده‌اید.

کد خبر 483310
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha