دیدار استقلال و پرسپولیس منهای حرکت غیر عادی علیپور بعد از شادی گل عجیبش مقابل چشمان تماشاگران استقلال و نیمکت این تیم یکی از کم حاشیه ترین بازی‌های این دو تیم در سال‌های اخیر بود.

دیدار استقلال و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، این حرکت از بازیکن با اخلاقی که همواره با نمایش تصاویر شهدا به مقام والای آنها ادای احترام می کند بعید به نظر می رسید. این شادی گل باعث شد که سکوهای استقلالی ها ملتهب شود و آنها نیز با رفتاری غیر حرفه‌ای که مستحق برخورد کمیته انضباطی است به خانواده این بازیکن فحاشی کنند. اگرچه این بازیکن در پایان نیمه اول به درخواست فرهاد مجیدی از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد اما ۲۴ ساعت بعد از بازی دلیل عجیبی برای شادی گلش عنوان کرد.

علیپور در مورد نحوه شادی پس از گلش گفت: از شانس بد یا خوب قرعه زمین طوری بود که حمله ما سمت تماشاگران استقلال بود. بعد از گل در آن جو سنگینی که ورزشگاه دارد تصمیم گرفتم که جلوی خبرنگاران و عکاسان این کار را انجام بدهم.

مهاجم پرسپولیس افزود: نمی‌توانستم عکاسان را سمت دیگری ببرم که عکس شادی گل بگیرند و مجبور بودم رو به روی هواداران استقلال این شادی را انجام دهم.

این دلیل او بیشتر نمایانگر توجیه کار اشتباهش است زیرا بیشتر عکاسان پشت دروازه دو تیم مستقر می شوند نه جایی که او به شادی پرداخت و درست مقابل نیمکت و تماشاگران تیم رقیب. بدون شک قصد علیپور از این حرف‌ها منحرف کردن افکار عمومی بوده و این بازیکن باید شهامت داشته باشد و به جای توجیه کار اشتباهش عذرخواهی کند.

در همین رابطه امروز از برنامه ورزش و مردم گل پرسپولیس پخش شد و درست در زمانی که او با هم تیمی‌های خودش درباره نحوه شادی گل صحبت می کند احمد نورالهی از او درخواست می‌کند که این کار را انجام ندهد اما علیپور به حرف این بازیکن توجهی نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.

کد خبر 482952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha