کودکان باید ناهارهای مغذی مصرف کنند تا سالم بمانند، در مدرسه متمرکز باشند و بازی‌های ورزشی انجام دهند.

healthy lunch

این نکات را برای تهیه ناهار سالم‌تر برای کودکان در مدرسه در نظر داشته باشید:

- برنامه‌ای برای وعده‌های غذایی در طول هفته داشته باشید. ظرف ناهار کودکتان را به غذاهایی پر کنید که به رشد سالم و حفظ وزن او کمک کنند

- از کودکتان بخواهید در بسته‌بندی ناهارش به شما کمک کند. این کار باعث خواهد شد تا تهیه و مصرف غذاهای سالم و متعادل به عادتی برای همه عمرش بدل شود.

- در تهیه ناهار کودک چهار گروه اصلی غذایی یعنی، میوه‌ها و سبزی‌ها، غلات کامل یا سبوس‌دار، لبنیات و مواد پروتئینی را در نظر داشته باشید.

- از وب‌سایت‌هایی که غذاهای سالم و تهیه آنها را آموزش می‌دهند، الهام بگیرید.

- مطمئن شوید که اندازه وعده غذایی برای کودکتان مناسب است.

- برچسب‌های تغذیه‌ای روی مواد غذایی را بخوانید تا مطمئن شوید سالم‌ترین گزینه‌ها را برای کودک انتخاب می‌کنید.

کد خبر 482943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار