دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با حجم موتور ۱۷۰۰ سی.سی دارای حداکثر توان موتور ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است.

دنا پلاس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، خط تولید آزمایشی محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسید. در مراسمی که به همین عنوان در شرکت ایران‌خودرو برگزار شد، مسئولان این شرکت اعلام کردند خط تولید دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

بر اساس این گزارش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با حجم موتور ۱۷۰۰ سی.سی دارای حداکثر توان موتور ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است.

 این خودرو تمامی امکانات دنا پلاس توربو را دارا بوده و فقط در نوع اتوماتیک فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است در بحث ظاهری هیچ تفاوتی میان دنا پلاس توربو دنده‌ای و نمونه اتوماتیک وجود ندارد و تنها نکته مشهود حذف نشان TURBO از روی درب صندوق این خودرو است و جای نوشته +DENA نیز تغییر کرده و نماد ۶AT به عقب خودرو اضافه شده است.

کد خبر 482915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبر IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    1 0
    شتر گاو پلنگی دیگر از صنعت دربه در خودرو ایران
  • حسین IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    دسته دنده خوشگلی نداره میشد بهتر باشه