شخصیت‌های هالیوود نسبت به صادر شدن حکم برائت دانلد ترامپ در محاکمه استیضاح روز چهارشنبه (پنجم فوریه) توسط سنای آمریکا ابراز یأس و نارضایتی کرده‌اند.

نظر ستارگان هالیوود در مورد ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، سنای آمریکا که حزب جمهوریخواه در آن اکثریت دارد، در هر دو مورد اتهام علیه آقای ترامپ او را تبرئه کرده است. تنها یک سناتور جمهوری‌خواه، میت رامنی از ایالت یوتا در تضاد با حزبش (در پیوند با یکی از موارد اتهام) علیه ترامپ رای داد. این تصمیم وی، رای یک سناتور به برکناری رئیس‌جمهوری از حزب خودش اقدامی بی‌سابقه در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود.

مارک همیل، جان لجند، بت میدلر و دان چیدل در میان چهره‌های مشهوری هستند که در توییتر در مورد حکم برائت آقای ترامپ واکنش نشان داده‌اند. بسیاری دیگر از شخصیت‌های هالیوود، از تصمیم میت رامنی استقبال کرده‌اند. مارک همیل در توییتر نوشت: «ممنونم میت رامنی که کشور را پیش از حزب قرار دادی و برای وجدانت رای دادی. آیا تردیدی وجود دارد که نتیجه (محاکمه) در صورت رای‌گیری محرمانه، بسیار متفاوت می‌بود؟»

جان لجند توییت کرد: «آفرین بر رامنی.»

جان لجند

میدلر در توییت خود نوشت: «ترامپ از تجربه استیضاحش چیزی یاد نگرفته است. او همچنان به کارهای جنایتکارانه‌اش ادامه خواهد داد و جسارت بیشتری هم پیدا خواهد کرد زیرا می‌داند یک بار از مهلکه جسته است. او مثل رابرت موگابه، دیکتاتور زیمبابوه خواهد بود که ۴۰ سال دوام آورد و با مرگش در ۹۵ سالگی کشوری ویران‌شده از خود باقی گذاشت.»

بت میدلر

جورج تاکی اظهار کرد: «این کار خیلی شجاعت لازم داشت. برای شرافتت ممنونم سناتور.»

بیلی آیکنر هم در توییتی نوشت: «تنها چیزی که می‌دانم این است که ما در نیمه شو خیلی راضی‌تر بودیم.»

در دو ماه گذشته چیزهای بسیاری تغییر کرده است. در ماه دسامبر، هالیوود در مقابل این‌که ترامپ سومین رئیس‌جمهوری استیضاح‌شده تاریخ آمریکا در مجلس نمایندگان است، اظهار خشنودی کرد.

کد خبر 482897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha