مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران از کشف و ضبط ۳۹ اسلحه شکاری و جنگی در این استان خبر داد و گفت: در دی‌ماه ۳۳ نفر از متخلفان شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

شکار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سعید محمودی در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت‌ شده ورجین اظهار کرد: از این تعداد، ۳۸ اسلحه کشف‌شده مجاز و تعداد یک سلاح نیز غیرمجاز بودند.

وی گفت: در این مدت تعداد ۲۹ فقره تخلف از سوی شکارچیان غیرمجاز در سطح استان کشف‌ شده است، متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی‌ شده و پرونده آنها در حال رسیدگی است.

محمودی با اشاره به این‌که کشفیات انجام‌شده به مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست استان تهران، مناطق حاشیه‌ای این مناطق و نیز به مناطق آزاد استان مربوط می‌شود، گفت: از تخلفات صورت گرفته، تعداد ۸ تخلف قبل از اقدام به شکار شکارچیان توسط مأموران یگان حفاظت استان کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در این بازدید با تأکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه محیط‌بانان در برخورد با تخلفات محیط زیستی بیان کرد: یگان حفاظت محیط‌زیست استان تهران با تشدید گشت و پایش‌ها در حوزه استحفاظی، برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید را در دستور کار خود دارد.

براساس این گزارش محیط‌بانان مناطق تحت مدیریت محیط‌زیست استان تهران به همراه یگان حفاظت محیط‌زیست این استان در ۳ ماه گذشته ۱۵۰ سلاح مجاز و غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط کرده‌اند.

کد خبر 482406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha