سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

پپ گواردیولا پس از شکست برابر تاتنهام، بازیکنان تیمش را ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و اجازه خروج به آنها نداد.

گوارديولا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر تاتنهام به پایان رسید.

گواردیولا پس از این دیدار تمام بازیکنان تیمش را به مدت ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و خودش نیز در مصاحبه تلویزیونی که بلافاصله بعد از بازی باید انجام شود، شرکت نکرد که احتمالا به همین خاطر جریمه خواهد شد.

سرمربی سیتی در پایان این اتفاق در صحبت با رسانه‌ها اظهار داشت: «ما بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و کاملا بازی در اختیار ما بود. نمی‌توانستم به بازیکنانم خرده بگیرم. تیم حریف دو شوت به سمت دروازه ما زد که هر دو گل وارد دروازه شد. چندین موقعیت گل را در این دیدار از دست دادیم و فکر می‌کنم اخراج زینچنکو در این نتیجه تاثیر داشت و بازی بعد از اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شدن، کاملا فرق کرد».

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش افزود: «نباید اجازه دهیم که وقتی بازی در اختیار ما است چنین اتفاقاتی رخ دهد. من پس از بازی با همسر، کادر فنی و بازیکنانم صحبت کردم. واقعا نمی‌شد از بازیکنانم گله داشته باشم. فوتبال خوبی ارائه کردیم و حقمان باخت نبود. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد تاتنهام نمی‌توانست به دروازه ما نزدیک شود».

کد خبر 482297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha