دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

به نظر می‌رسد اعضای کادر فنی استقلال چه دیاباته به داربی برسد و چه این اتفاق نیفتد قطعیت هر دو گزینه را تا پیش از بازی با پرسپولیس اعلام نکنند.

شیخ دیاباته

همشهری آنلاین- در حالی که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان فرهاد مجیدی قاطعانه اعلام کرد که دیاباته به داربی خواهد رسید اما از  دیروز اخبار متناقضی از میزان مصدومیت مهاجم گلزن استقلال به گوش می‌رسد. دیروز ستوده پزشک استقلال اعلام کرد دیاباته به احتمالا فراوان به داربی نخواهد رسید اما امروز اعلام شد که وضعیت این بازیکن فعلا مشخص نیست و ممکن است به بازی روز 5شنبه برسد. دیاباته از صبح امروز در کلینیک روند درمان خود را آغاز کرده است.

 به نظر می‌رسد اعضای کادر فنی استقلال چه دیاباته به داربی برسد و چه این اتفاق نیفتد قطعیت هر دو گزینه را تا پیش از بازی با پرسپولیس اعلام نکنند. موضوعی که می‌تواند کادر فنی پرسپولیس را دچار نوعی سرگیجه کند. دیاباته شاید مهم‌ترین عنصر استقلال برای تعیین سیستم و روش بازی این تیم باشد و حضور و یا عدم حضور او قطعا در آنالیز یحیی و کادر فنی اش تاثیر خواهد گذاشت. برای گل محمدی شاید بهتر بود که بداند قرار است با کدام استقلال روبه رو شود. با شیخ یا بدون شیخ!

کد خبر 482178

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha