در حالی که قرار بود وضعیت نهایی این بازیکن تا پیش از ظهر امروز مشخص شود برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که دیاباته قطعا به داربی نخواهد رسید.

دیاباته

همشهری آنلاین- شیخ دیاباته مهاجم استقلال در بازی برابر نفت مسجد سلیمان در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و به رختکن منتقل شد. موضوعی که باعث نگرانی بزرگ هواداران استقلال شد اما فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای بازی روز پنجشنبه ندارد. با این حال و در صورتی که قرار بود وضعیت نهایی این بازیکن  تا پیش از ظهر امروز مشخص شود برخی خبرها حاکی است که دیاباته قطعا به داربی نخواهد رسید. موضوعی که به شدت می‌تواند داربی را برای استقلالی ها تحت تاثیر قرار دهد. مصدومیت مهاجم گلزن آبی‌ها از ناحیه عضله چهار سر ران عنوان شده است و پزشک استقلال هم اعلام کرده که جواب ام آر آی این بازیکن امیدوارکننده نیست و او احتمالا داربی را از دست داده است.

دیاباته در دور رفت هم در بازی برابر نفت مسجد سلیمان مصدوم شد و داربی را از دست داد. دیاباته می‌توانست در داربی روز پنجشنبه طلسم گلزنی بازیکنان خارجی استقلال در داربی را بشکند. باید ببینیم در نهایت این مهاجم تنومند که مصدومیت تنها پیش از داربی به سراغش می‌آِید در نهایت چه سرنوشتی در داربی خواهد داشت.

کد خبر 481809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha