مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی از محورهای پررنگ برنامه‌ بودجه سال ۹۹، پروژه‌های محله‌محور هستند، گفت: برای این پروژه‌ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که حدود هزار پروژه محلی را در سال ۱۳۹۹ پوشش می‌دهد.

حامد مظاهریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، حامد مظاهریان در مراسم افتتاحیه پروژه تونل-زیرگذر خیابان‌های آزادی و استاد معین، با بیان اینکه یکی از محورهای پر رنگ برنامه‌ بودجه سال ۹۹، پروژه‌های محله‌محور هستند، اظهار کرد: پروژه‌های محله‌محور در مقیاس کوچک هستند که توسط شورایاران و اهالی عارضه‌یابی می‌شوند و هدف آن رفع نواقص محلی است. همچنین پاسخگویی در بازه‌های کوتاه چند ماهه نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این پروژه است. بودجه در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را ارتقاء کیفیت زندگی در محله دانست و گفت: از امروز تا پایان سال جاری، برای اجرای ۱۰۹ پروژه برنامه‌ریزی شده است. پیش‌بینی می‌شود که این دو هزار میلیارد، حدود هزار پروژه محلی را در سال ۱۳۹۹ پوشش دهند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این اقدام تمرین دموکراسی در شهر برای همگان است، تصریح کرد: اگر خانواده را کوچک‌ترین نهاد جامعه بدانیم، محله بنیادی‌ترین سلول شهر است. شنیدن حرف شهروندان و حل مشکلات آن‌ها از جمله اهداف مدیریت شهری در سال آینده است. تصور می‌کنم با پروژه‌هایی که از همین‌ ‌امروز آغاز خواهد شد دفاتر توسعه محلی نقش بسیار پر رنگی را به منظور شناسایی و تبدیل عارضه‌ها به طرح ایفا می‌کنند.

کد خبر 482152
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha