دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

آینه دیجیتالی باشگاه، تخت هوشمند، تلویزیون شفاف، میز صفحه لمسی، دستگیره استریلیزه، دوش دیجیتالی، توالت خودکار و بسیاری تجهیزات مدرن دیگر از گران‌ترین وسایلی است که به زودی در همه خانه‌های هوشمند یافت می‌شود.

خانه هوشمند

به گزارش همشهری آنلاین، اعتمادآنلاین به نقل از the richest نوشت: وسایل لوکس زیادی در بازار وجود دارد که درهای خانه شما را به سوی آینده می‌گشاید. این وسایل با استفاده از تکنولوژی زندگی شما را هم آسان‌تر و هم لوکس‌تر می‌کند. ممکن است قیمت این تجهیزات زیاد باشد، اما اغلب ارزش خرید را دارد. شما با این تکنولوژی‌های جالب می‌توانید خانه زیبا و مدرنی داشته باشید. 

در ادامه ۱۰ وسیله الکترونیکی را معرفی می‌کنیم که هر خانه‌ای را مدرن‌ و هوشمند می‌کند:

۱. آینه دیجیتالی باشگاه

اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را حفظ کنید اما وقت و انرژی رفتن به باشگاه را ندارید، پس حتماً باید این آینه را بخرید. شما با این آینه می‌توانید باشگاه را به خانه بیاورید و به راحتی در خانه از کلاس‌های گوناگون ورزشی بهره ببرید. این وسیله اوضاع جسمی‌تان را ثبت می‌کند و برنامه‌هایی برای یوگا، تمرین‌های قدرتی و پیلاتس دارد که شما می‌توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. 


 
۲. تلویزیون‌های شفاف

تلویزیون‌هایی که در حال حاضر داریم با آن نمای سیاهشان فضای خانه را بدمنظره و قسمتی از دیوار را نیز اشغال کرده‌اند. این صحنه وقتی تغییر می‌کند که تصمیم بگیرید با پولتان یک تلویزیون شفاف بخرید که نمای آن به گونه‌ای باشد که انگار چیزی در آنجا وجود ندارد. 

می‌توانید پشت این تلویزیون یک نقاشی زیبا بگذارید تا زمانی که تلویزیون خاموش است، مهمانانتان از دیدن نقاشی لذت ببرند. این تلویزیون‌ها گرافیک بالایی دارند و با تماشای فیلم در آن‌ها کوچک‌ترین چیزها نیز از دید شما پنهان نخواهد ماند. 


 
۳. توالت نئورست ان‌ایکس ۲

این توالت بسیار جدید است و نوعی توالت ‌فرنگی است که خودش باز و بسته می‌شود، آب‌پاش دارد و به طور خودکار تمیز می‌شود و نیازی نیست بر اثر برخورد با سیفون دستتان را کثیف کنید. این توالت کنترل از راه دور هم دارد که با آن می‌توانید انتخاب کنید چه موقع و چه مقدار از دستشویی استفاده می‌کنید و به این صورت آب و انرژی کمتری صرف می‌شود. 


 
۴. میز با صفحه لمسی

این میز در سایز و شکل‌های مختلف ارائه شده است و اکثر آن‌ها بزرگ یا کامپیوتری‌اند. شما می‌توانید با این میز کارهایتان را انجام دهید، مشغول بازی شوید یا حتی تلویزیونتان را کنترل کنید. میز صفحه لمسی می‌تواند یک خانواده را دور هم جمع کند تا با هم بازی‌های متنوعی انجام دهند. 


 
۵. دوش دیجیتالی کوهلر

این دوش آنقدر جذاب است که رفتن به حمام را به بهترین لحظه زندگی‌تان تبدیل خواهد کرد. سردوش، بخار، نورپردازی، موزیک و نوردرمانی از جمله انتخاب‌های شما برای ساخت حمام دیجیتالی‌تان است. این دوش سردوش‌های مختلفی نیز دارد که با آن می‌توانید دما و نوع بیرون آمدن آب را انتخاب کنید. این گزینه‌ها با یک صفحه‌نمایش ضد آب که در دوش تعبیه شده است تنظیم می‌شود تا لازم نباشد از زیر دوش بیرون بیایید و هوای سرد شما را آزار دهد. 


 
۶. دستگیره استریلیزه

 شاید فکر کنید این دستگیره فقط برای بیمارستان‌ها و مکان‌هایی استفاده می‌شود که بیماری به سرعت شیوع پیدا می‌کند، اما بسیاری از مردم دوست دارند این دستگیره را برای خانه خود نصب کنند. این دستگیره، با اشعه فرابنفشی که در آن تعبیه شده است، هنگامی که کسی به آن دست نمی‌زند فعال می‌شود و گفته می‌شود که به پوست آسیب نمی‌رساند.

 
 
۷. دیوار تغییردهنده رنگ

این دیوار به شما امکان می‌دهد که بنا بر وضعیت روحی‌، دکوراسیون یا حتی آب‌وهوای آن روز رنگ دیوار را تغییر دهید. هر قطعه از این دیوار یک منشور رنگی است که رنگ‌های سفید، سیاه و چند رنگ دیگر روی ۳ وجه دیگرش دارد. این دیوار برای آن‌هایی که نمی‌توانند تصمیم بگیرند چه رنگی برای دیوار مناسب است بسیار کارآمد به نظر می‌رسد. 


 
۸. تخت هوشمند هایکن

اتاق‌ خواب شما جایی است که باید شب‌های زیادی را در آن بگذرانید و تمام سعی‌تان را بکنید تا خوابتان ببرد. با تختخواب هوشمند هایکن می‌توانید مستقیم به سرزمین‌های رویایی‌تان بروید. همه ویژگی‌های تختخواب با گوشی تنظیم می‌شود. این تختخواب ویژگی‌هایی چون تنظیم نورگیر، وضعیت تخت و نور بالای سر را دارد. تختخواب هایکن یک پروژکتور نیز دارد که برنامه‌هایی را که دوست دارید برایتان پخش می‌کند تا خوابتان ببرد.


 
۹. فر هوشمند آشپزخانه 

این فر به شما کمک می‌کند قابلیت‌های آشپزی‌تان را شکوفا کنید. شما می‌توانید با این فر سبزیجات را بخارپز کنید، استیک بپزید یا غذا را گرم کنید. فر هوشمند صفحه‌ای لمسی دارد که به گوشی شما وصل می‌شود و می‌توانید از طریق گوشی غذایتان را چک کنید و به کارهای دیگر خانه هم برسید. 


 
۱۰. سقف ال‌ای‌دی 

این سقف برای هر خانه‌ای لازم است زیرا خلاقیت افراد را بالا می‌برد. سقف با نورهای ال‌ای‌دی پوشیده شده است و قلمی در اختیار صاحبخانه قرار می‌گیرد تا بتواند با نور روی سقف طراحی کند. این روش برای کاهش استرس بعد از کار و همچنین سرگرم کردن مهمان‌ها بسیار مفید است. علاوه بر این با طراحی نوری سقف می‌توانید دکور جدیدی برای خانه‌تان بسازید. 
 

کد خبر 482115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha