با بازگشت امیری به خط هافبک و در سمت چپ زمین عملا مهدی ترابی به عنوان هافبک راست به میدان می‌رفت که این موضوع باعث شده بود تا این بازیکن در بازی با تراکتور و نفت درخشش نیم‌فصل اول را نداشته باشد

یحیی گل محمدی

همشهری آنلاین- پرسپولیس که در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم روبه رو بود برای برطرف کردن این ضعف اوساگونا و استوکس را به خدمت گرفت و در دوبازی بعد از تعطیلات نیم فصل هم این اوساگونا بود که در کنار علی علیپور به عنوان زوج خط حمله قرار گرفت. اما نمایش نه چندان خوب اوساگونا و البته حضور درخشان رسن در بازی با نفت آبادان حالا یحیی را به این فکر فرو برده که با اضافه کردن رسن به ترکیب دوباره وحید امیری را به عنوان مهاجم در داربی به میدان بفرستد.

فراموش نکنیم با بازگشت امیری به خط هافبک و در سمت چپ زمین عملا مهدی ترابی به عنوان هافبک راست به میدان می‌رفت که این موضوع باعث شده بود تا این بازیکن در بازی با تراکتور و نفت درخشش نیم‌فصل اول را نداشته باشد.

با توجه به همه این موارد دور از ذهن نخواهد بود که یحیی برای در اختیار گرفتن میانه میدان و البته استفاده همزمان از خلاقیت ترابی و رسن، اوساگونا را در داربی نیمکت‌نشین کند تا نبض حرکتی پرسپولیس مختل نشود.

کد خبر 482046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha