مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا از بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: حال این فرد خوب شده و دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

پوشش محافظتی پرسنل درمانی در ووهان - كرونا - چين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آرش نجیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: زمانی که علائم بیماری تداوم داشته باشد، فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کروناست و باید تحت مراقبت ویژه قرار بگیرد، اما فرد مشکوک به کرونا که در اصفهان بستری شده بود، از نظر علائم کلینیکی کاملا پاک شده و شرایط جسمی سالم دارد، به همین خاطر از بیمارستان مرخص شد.

وی با بیان اینکه دیگر به جواب آزمایش ویروس‌شناسی تهراننیازی نیست، گفت: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد، بیماری کرونا در بسیاری از مواقع علائمی شبیه سرماخوردگی دارد، اما در صورتی که سرماخوردگی باشد، خود به خود خوب می‌شود.

وی قرنطینه کردن فرد مبتلا به بیماری کرونا را به خاطر اقدامات احتیاطی مراقبتی دانست و افزود: زمانی که مطمئن شدیم فرد سالم است و همه علائم پزشکی او چک شد، اجازه دادیم از بیمارستان مرخص شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به استقرار یک تیم از مرکز بهداشت استان در فرودگاه اصفهان بیان کرد: این تیم در فرودگاه مسقر است و به صورت ۲۴ ساعته نظارت و غربالگری گردشگران را انجام می‌دهد، ضمن اینکه خود کارمندان فرودگاه نیز توجیه شده و آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در صورت مشکوک بودن به بیماری، تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرند.

کد خبر 481953

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha