یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

«قهوه قجری» نمایشی به کارگردانی آتیلا پسیانی و بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده و هوتن شکیباست که پس از پایان جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

قهوه قجری

به گزارش همشهری آنلاین، «قهوه قجری» نمایشی است که آتیلا پسیانی ۲۰ سال پیش آن را به صحنه برد و در خبری که چندی پیش منتشر شد قرار است همین نمایش را با ترکیب بازیگران جدیدی از جمله هوتن شکیبا و نوید محمدزاده روی صحنه ببرد. «قهوه قجری» که متن آن با نگاهی به نمایشنامه «هملت» شکسپیر نوشته شده، نخستین بار سال ۱۳۷۸ در جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت و سال ۷۹ اجرای عمومی خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر انجام داد که با استقبال تماشاگران رو برو شد.

«قهوه قجری» با نویسندگی، طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی، همچنین بازی نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، اصغر پیران، روح‌الله حق‌گوی لسان و نوید جهان‌زاده بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از تاریخ ۲۳ بهمن در ۲ سانس ۱۹ و ۲۱ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. بر همین اساس تا کنون پیش فروش همه بلیت‌های سه سانس نخست نمایش«قهوه قجری» پایان یافت و خرید سانس‌های تازه از امروز ۱۳ بهمن ساعت ۱۲ آغاز شده است. همچنین قرار است کلیه درآمد فروش روز ۲۳ بهمن از سوی گروه اجرایی نمایش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تخصیص یابد.

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا هم‌بازی می‌شوند

کد خبر 481868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha