فرماندار توکیو در فاصله کوتاهی که به المپیک مانده از شهروندان ژاپنی خواست تا برای جلوگیری از شیوع ویروس دست‌های خود را بشویند.

فرماندار توکیو

به گزارش همشهری آنلاین  و به نقل از رویترز، یوریکو کویکه فرماندار توکیو از شهروندان ژاپن خواست تا دست‌های خود را بشویند و ماسک بپوشند تا از شیوع ویروس کرونا که هزاران نفر را در سراسر جهان درگیر کرده، در زمان برگزاری بازی‌های المپیک جلوگیری شود.

فرماندار توکیو در حاشیه افتتاح سالن والیبال و بسکتبال با ویلچر، در این باره اظهار داشت: یکی از چیزهایی که من نگران هستم همین موضوع است.

کویکه ادامه داد: ما در حال حاضر با مقامات ملی و محلی در مورد چگونگی نظارت بر کنترل شیوع ویروس و جلوگیری از گسترش آن همکاری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من از شهروندان ژاپنی می‌خواهم دست‌های خود را بشویند و برای حفاظت از خود ماسک بزنند. راه‌های زیادی وجود دارد اما من دوست دارم شهروندان ما از خودشان با این راه‌های کوچک شروع کنند.

روز گذشته شایعات زیادی درباره لغو بازی‌های المپیک توکیو مطرح شده بود.

کمیته برگزاری  المپیک توکیو ۲۰۲۰ در بیانیه‌ای با پاسخ به سوالات اخیر درباره این موضوع گفت: اقدامات متقابل علیه بیماری‌های عفونی بخش مهمی از برنامه‌های ما برای برگزاری یک بازی امن و ایمن را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 481780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha