اندکی پس از توقف پخش سریال «کتونی زرنگی»، علی ملاقلی‌پور با انتشار عکسی از خود بر بالین احمد احمد درباره اظهار نظرهای اخیرش در فضای مجازی توضیح داد و از طرفداران رهبر انقلاب عذر خواست.

کتونی زرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور که پس از حوادث آبان‌ماه در فضای مجازی بسیار فعال و به گفته قائم‌مقام شبکه سه دچار خطای فاحش شده بود، حالا از در آشتی با تلویزیون درآمده است و می‌خواهد جلوی قربانی شدن نخستین تجربه تلویزیونی خود را بگیرد. قرار بود سریال «کتونی زرنگی» از شامگاه جمعه ۱۱ بهمن‌ماه از شبکه سه روی آنتن برود که زبان تند ملاقلی‌پور جوان مانع آن شد.

او درباره این ماجرا یادداشتی نوشت که نشان می‌دهد می‌خواهد سوءتفاهم‌های احتمالی را رفع کند و سریال را به جدول پخش بازگرداند. در بخشی از یادداشت ملاقلی‌پور آمده است: «از دیشب حوالی پخش سریال برخی کامنت‌ها و بحث‌های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می‌خورد در برخی فضاها جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم! سابقه مستندسازی من نشان می‌دهد مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سال‌ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است.»

او با اشاره به داشتن «نکات و انتقادات و اختلاف سلیقه‌های شخصی» افزوده است: «اما اینها باعث نمی‌شود که هیچ‌گاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل‌های درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که از این بابت عذرخواهی می‌کنم. البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت‌چرک‌ها را جلوی غریبه‌ها نشویم... اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت، دلیل بر این نیست که بیرون خانه ایستاده‌ام.»

این در حالی است که روابط عمومی شبکه سه به نقل از محسن یزدی، قائم‌مقائم شبکه اعلام کرده بود مجموعه «کتونی زرنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه به دلیل خطای فاحش کارگردان روی آنتن نمی‌رود. هر چند مدیران تلویزیون درباره خطای فاحش ملاقلی‌پور شفاف‌سازی نکرده بودند اما خود او درصدد جبران خطایش برآمده و به احتمال فراوان راه را برای بازگشت سریال به آنتن هموار کرده است.

کد خبر 481558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    10 0
    کسی که احساسش بر عقلش غلبه داره معلوم نیست برای چی باید از بیت المال بخوره!
  • ایرانی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    6 0
    معذرت خواهی شما به دردی نمیخوره وقتی چنین عقایدی داری!
  • حسین IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 0
    حالا شما چند نقطه ها طرفدار کی هستید؟