مقاله تحلیلی در نشریه نشال انیترست حاوی این محتواست که بعد از ترور سردار سلیمانی جنبش‌های مختلف ضد آمریکایی رو به افزایش خواهد بود و در حملات منظم، پیشرفته‌تر و کشنده‌تری در انتظار نظامیان آمریکایی است.

آمريكا ارتش سرباز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتیک، تحلیلگر بازنشسته ارتش و سرهنگ ستوان دانیل دیویس در مقاله‌ای که برای نشریه نشال اینترست نوشته در این خصوص هشدار داد: در خاورمیانه، پس از ترور ( به شهادت رساندن) سردار سلیمانی جنبش گروههای مختلف ضدآمریکایی رو به افزایش است که در نتیجه حمله تلافی جویانه علیه سربازان آمریکا را تهدید می کند. دیویس خاطرنشان می کن ، در حالی که ظاهرا تهران تصمیم گرفته است چهره عادی از خود نشان دهد و ساختمان‌هایی را در دو پایگاه آمریکایی در عراق را مورد حمله موشکی قرار داد. هیچ آمریکایی در نتیجه حمله موشکی ایران کشته نشد، از وضعیت خطرناک جلوگیری شد. تحلیلگر هشدار می‌دهد که دفعه دیگر، همه چیز (میان ایران و آمریکا) می‌تواند به جنگ تمام عیار برود.

دیویس در پایان گفت، وظیفه دولت حفاظت از زندگی آمریکایی‌ها و جلوگیری از درگیری‌های غیر ضروری است، بنابراین واشنگتن به طور رسمی باید درباره خروج سربازان از عراق و سوریه تصمیم بگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بنابر آماری که از سوی آمریکایی‌ها به مرور منشتر می‌شود تعدادی از سربازان نظامی آمریکا در این حمله آسیب‌های جدی دیده‌اند. مقامات آمریکایی هنوز آماری در خصوص این تعداد از سربازان و نیز کشته‌های احتمالی ارائه نکرده‌اند.

کد خبر 481224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسرین نعمتی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    3 1
    میخواهندخودشان را از تا نندازندوهمچنان آسیب ناپذیرخودشان راجلوه دهندهمینکه خودمان میدانیم چه کردیم کافیست