پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای مخاطبان از ساعت ۲۰ امروز سه‌شنبه ۸ بهمن آغاز می‌شود اما پیش‌فروش سهمیه خبرنگاران به فردا ‌چهارشنبه ۹ بهمن موکول شد.

تئاتر فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قرار بود پیش فروش بلیت‌ آثار سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر ویژه خبرنگاران از ساعت ۱۲ تا ۲۰ امروز  آغاز شود و در این باره پیامکی هم از سوی سایت تیوال برای خبرنگاران فرستاده شد اما به دلیل مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمد، یک ساعت بعد از ارسال پیامک اول، پیامکی دیگر ارسال و طی آن اطلاع داده شد که پیش فروش بلیت‌ها از ساعت ۱۲ فردا، چهارشنبه ۹ بهمن ویژه خبرنگاران آغاز می‌شود.

ظاهرا این مشکل از آنجا ناشی شده که دریافت کد خبرنگاری در سایت تیوال، نیازمند تنظیماتی است ولی این تنظمیات دچار مشکلی شده و طی توافقی میان ستاد برگزاری جشنواره فجر و سایت تیوال، قرار شد پیش فروش بلیت‌های خبرنگاری، از ساعت ۱۲ فردا  ۹ بهمن آغاز شود. اما این موضوع، تاثیری در پیش فروش بلیت برای دیگر مخاطبان ندارد. طبق گفته مسئولان سایت تیوال، پیش فروش بخش مردمی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، از ساعت ۲۰ امروز  آغاز می‌شود و عموم مخاطبان می‌توانند از این ساعت بلیت نمایش‌های مورد نظر خود را دریافت کنند.

همچنین در پیامک دومی که از سوی سایت تیوال ارسال شد، تاکید شده است هیچ سهمیه‌ای از هیچ خبرنگاری گرفته نشده و همه خبرنگاران در شرایط برابر اقدام خواهند کرد. آثار بخش صحنه‌ای سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از روز شنبه ۱۰ بهمن ماه اجرای خود را آغاز خواهند کرد و اجرای این نمایش‌ها تا روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

​​​​​همچنین دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توضیحاتی را درباره تغییر برنامه و جابجایی چند اثر و حذف یک نمایش از بلژیک منتشر کرد. طبق این توضیح اجرای نمایش «قدم زدن در مسیر» از بلژیک هم در ادامه آثار دیگری که قرار بود توسط کاستلوچی و باربا اجرا شوند و انصراف دادند، از جدول این جشنواره حذف شده است.

  • نمایش «ارواح» از کشور سوئیس که روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ بهمن در کارگاه دکور تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت شامل دو نمایش «جعبه» و «اتاق» است.
  • نمایش «قدم زدن در مسیر» از کشور بلژیک که قرار بود روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ بهمن در محوطه تئاتر شهر اجرا شود، از جدول جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خارج شد.
  • محل اجرای نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی محمد مساوات از تئاتر مستقل تهران به سالن اصلی تئاتر شهر تغییر کرد.
  • نمایش محیطی «بیا جلوتر» نوشته حسین برفی نژاد به کارگردانی سجاد باقری از ۱۰ تا ۲۰ بهمن در بخش «به علاوه فجر» در عمارت نوفل لوشاتو اجرا خواهد شد.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند از ۱۰ تا ۲۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 481115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha