مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: پس از فعالیت ۲ سامانه بارشی پی‌درپی در روزهای گذشته در آسمان استان، با خروج این سامانه‌ها جوی پایدار برای هوای همدان تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

آب و هوا همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، سید محسن موسوی افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اظهار کرد: به دلیل پایداری هوا در چند روز آینده، احتمال افزایش میزان آلایندگی‌ها و آلودگی هوای مراکز شهری و صنعتی وجود دارد.

موسوی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از روز سه‌شنبه  ۸بهمن بانفوذ جبهه‌ای از سمت غرب کشور، دمای برخی از نقاط استان افزایش‌یافته و کمی از سردی هوا کاسته می‌شود.

وی عنوان کرد: این جبهه ابرهای ضعیفی دارد که ممکن است در روز چهارشنبه ۹ بهمن  به‌صورت بارش پراکنده باران اثر خود را بگذارد.

باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و نهاوند با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اظهار کرد: دمای کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب‌وهوای استان همدان درنتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی‌وبلندی‌های زیاد به‌شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پربرف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

کد خبر 480841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha