دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

شهردار تهران گفت: حمایت شهرداری تهران از جشنواره فیلم فجر در راستای اهداف مدیریت شهری است.

حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح ۷ سالن سینمایی پردیس ملت با بیان اینکه امروز ۸۰۰ صندلی به ظرفیت ۱۰۸۰ صندلی پردیس سینمایی ملت اضافه شد، گفت: با افتتاح این سالن‌های جدید ظرفیت پردیس سینمایی ملت به شدت افزایش می‌یابد و از این پس در این سینما می‌توان ۱۵ فیلم را اکران کرد.

وی در مورد حمایت شهرداری از جشنواره فیلم فجر تصریح کرد:‌ هدف از حمایت، همیشه ارائه کمک مالی نیست. ما برای اهداف شهری فضا و لوکیشن در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد. به عنوان مثال امسال در جشنواره، فیلمی در مورد کودکان کار اکران می‌شود که نگاه دقیقی به این معضل شهری دارد و در قالب آن می‌توان پیام‌هایی را به مخاطبان داد.

حناچی با بیان اینکه فضای شهری برای جشنواره فیلم فجر، بسیج شده است، گفت: این در حالی است که برج میلاد و پردیس سینمایی ملت نیز میزبان جشنواره فیلم فجر هستند و تلاش می‌کنیم با ابزارهایی که در اختیار داریم برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری از جشنواره و هنر سینما حمایت کنیم تا پیام‌های شهری را به صورت غیرمستقیم به مردم ارائه کنیم.

وی درباره دستورش به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای ساخت فیلمی فاخر از زندگی قاسم سلیمانی گفت: عزیزانی که جانشان را برای امنیت کشور می‌دهند افرادی هستند که باید یاد و خاطره آن‌ها حفظ شود و دیدیدم که قبلا نیز در مورد شهید چمران، متوسلیان، باقری و... فیلم‌هایی ساخته شد که این افراد در طول جنگ تحمیلی زحمات زیادی را کشیدند و امروز نیز از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درخواست کردیم که اثری فاخر در مورد زندگی قاسم سلیمانی بسازد.

وی درباره وعده افتتاح زیرگذر استاد معین گفت: قبل از دهه فجر این زیرگذر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 480838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha