مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: همزمان با ایام دهه فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک در استان با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و استاندار قزوین به بهره‌برداری خواهد رسید.

واحد تولیدی و صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سعید نبیل گفت: برای این تعداد واحد تولیدی ۳ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که برای ۸۵۵ نفر اشتغال‌ به همراه خواهد داشت.

نبیل با قدردانی از تلاش‌های بخش خصوصی در زمینه رونق اقتصادی در استان قزوین گفت: این بخش، حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد که افزایش تولید و اشتغال در استان و افتتاح طرح‌ها در دهه فجر از جمله نتایج آن است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان در دهه فجر افزود: تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تجلیل از صادر کنندگان نمونه استانی و کشوری، دیدار با خانواده شهدای صنعت، معدن و اصناف استان و بازدید گسترده مردمی از واحدهای صنعتی و معدنی در سال رونق تولید از جمله برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دهه فجر امسال است.

استان قزوین ۴ هزار واحد تولیدی دارد.

کد خبر 480730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha