فرماندار اردبیل گفت: در ۱۰ ماه امسال ۷۳ درصد تعهد اشتغال شهرستان اردبیل محقق شده است.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود امامی یگانه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل اظهار کرد: با برگزاری کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل نسبت به گزارش‌گیری از دستگاه‌های مختلف اقدام کردیم تا براساس تعهد اشتغال شهرستان بتوانیم اهداف مورد نظر را تحقق بخشیم.  

وی بیان کرد: در سال‌جاری و در شهرستان اردبیل در حوزه‌های مختلف کارآفرینی تلاش برای ایجاد اشتغال ۸ هزار و ۴۳۱ نفر پیش‌بینی شده که ۲۰ دستگاه اجرایی باید تعهدات خود را در این زمینه انجام دهند.  

رئیس شورای اشتغال شهرستان اردبیل افزود: تاکنون در این شهرستان زمینه اشتغال ۶ هزار و ۹۳ نفر مهیا شده که در پنجره اشتغال اسامی آنها به ثبت رسیده است.  

در این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل نیز تعهد اولیه اشتغال این شهرستان را ۹ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در ۱۰ ماه سال‌جاری فرصت اشتغال برای ۶ هزار و ۹۳ نفر فراهم آمده است.  

مناف‌زاده بیان کرد: ۶۴ درصد عملکرد ما در بخش اشتغال در حوزه‌های مختلف عینیت یافته است، در بخش صنعت و معدن از ۵ هزار و ۳۲۰ تعهد اشتغال سه هزار نفر و در بخش کشاورزی فرصت اشتغال ۴۱۲ نفر ایجاد شده است.

کد خبر 480525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha