شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

شرکت فراری برای دومین سال متوالی قدرتمندترین برند جهان شد.

فراري - خودرو - ماشين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت موتور۱، شرکت فراری برای دومین سال متوالی عنوان قدرتمندترین برند در صنعت خودروسازی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس جدیدترین گزارشی که از سوی وضعیت مالی برندهای مختلف جهان منتشر شده است، می‌توان دریافت که شرکت ایتالیایی فراری که بدون شک یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده خودروهای لوکس و قدرتمند در جهان به شمار می‌رود، توانسته است عنوان قدرتمندترین برند جهان را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند.

این خبر بدون شک برای بسیاری از سرمایه‌گذاران که به دنبال افزایش معاملات بورس و سرمایه در صنایع خودروسازی برتر جهان بوده‌اند، خبر خوب و خوشایندی محسوب می‌شود چراکه آنها قادر خواهند بود با خیالی آسوده‌تر از قبل، بر روی سهام این برند سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس این گزارش که هر سال از سوی نهاد شاخص قدرت برند (BSI) تهیه و منتشر می‌شود، ۱۰۰ برند در مجموع مورد بررسی قرار گرفته‌اند که در میان آنها تنها ۱۲ برند توانسته‌اند به رنکینگ و رتبه‌بندی‌های برتر تحت عنوان AAA+ دست پیدا کنند. شرکت فراری نخستین برند موجود در میان این ۱۲ شرکت برتر قرار گرفته است.

دیوید های، مدیرعامل شرکت فاینانس در این خصوص خاطرنشان کرده است: فراری همچنان یکی از برندهای تاثیرگذار و برجسته در جهان به شمار می‌رود به گونه‌ای که حتی در صورتی که افراد نتوانند مالک یک خودرو با برند فراری باشند، همچنان خواهان یک کیف یا ساعت با نشان این برند هستند.

فراری در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز با کسب ۹۴.۸ امتیاز موفق شده بود قوی‌ترین و تاثیرگذارترین برند در جهان شود و از بسیاری دیگر از برندهای شاخص دیگر همچون مک‌دونالد، کوکاکولا، لگو و دیزنی نیز سبقت گرفته است.

ارزش سهام این خودروساز ایتالیایی با رشد و افزایش ۹ درصدی به ۹.۱ میلیارد دلار رسیده که در تقویت جایگاه آن نیز کمک بسزایی کرده است.

کد خبر 480410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha