دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.

وزارت اطلاعات

به گزارش همشهری آنلاین، محسن گل محمدی اظهار داشت: بامداد امروز و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور معروف و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می‌دید، به سمت مامورین تیراندازی می‌کند که در ادامه درگیری مسلحانه به هلاکت می‌رسد.

وی افزود:  نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم‌ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه‌، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده‌اند، گفت: مبارزه  جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شرور مذکور چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 480173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 2
    نام این آدم کشته شده چیست؟ چرا اخبارتون بی محتوی و ناقص است