برادر شهید سلیمانی گفت: از مراجع قضایی و انتظامی می‌خواهم پرونده جوان بازداشت شده را که به تصاویر سردار سلیمانی اهانت کرده است، مختومه کنند.

سردار قاسم سلیمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جام جم آنلاین، سهراب سلیمانی افزود: امروز شنیدم جوان دستگیر شده زیر ۱۸ سال دارد و با شناختی که از روحیه سردار دارم می‌دانم ایشان از این موضوع راضی نخواهد بود که فردی به خاطر او مورد آزار و اذیت قرار گیرد.

وی گفت: ما به عنوان خانواده از حق قانونی خودمان می‌گذریم و از مسئولین و مراجع انتظامی و قضایی خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری نکنند.

سلیمانی تصریح کرد: قرار است من فردا این جوان را ببینم و به او می‌گویم که حاج قاسم به جوانان علاقمند بود و دوست داشت افرادی باشند که در جامعه تأثیرگذارند.

وی تاکید کرد: خواهش من از مراجع قضایی و انتظامی این است که موضوع را پیگیری نکنند چرا که حاج قاسم به جوانان عشق می‌ورزید.

سلیمانی افزود: این جوان قصد و نیتی نداشته و تحت تأثیر یک موضوع احساسی قرار گرفته که حتماً قابل بخشش است.

فردی که چند روز پیش به تصاویر سردار سلیمانی اهانت کرده بود امروز بازداشت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به پاره کردن تصویر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی کرده بود خبر داد و گفت: این فرد که کمتر از ۱۸ سال سن داشت در بازجویی های انجام شده مطرح کرد که تحت تأثیر تبلیغات و القائات فضای مجازی دست به این کار زده است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این فرد در حال حاضر با ابراز پشیمانی از اقدام خود و با قرار وثیقه آزاد شده است.

کد خبر 480028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سردار من IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    19 0
    اگردونفر عالم فرهیخته،صادق و خوش سیما و ظاهر و باطن و محبوب با این جوان و امثال این جوان گفتگو و یا مناظره میکرد و اینها و حتی زندانیان سیاسی را قانع و توجیه میکردند،حال و روز جامعه خوب میشد وتبلیغات خارجیها و منافقین بی اثر میشد،باید دلسوزان مملکت به عرصه رسانه‌ها ورود کنند.
  • محمد US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    24 2
    آفرین به برادر سردار که ایجاد محبت میکند بجای تنفر ...جذب میکند نه دفع ....کشور ما به این اخلاق نیاز دارد تا نپاشد
  • ناصر IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    41 0
    آفرین برخانواده سردار.ازشماهمین انتظارمی رفت.روح سرداردلها هم شاد شده.اون جوان هم امیدوارم ازمریدان راه شهیدبزرگوارماباشد۸
  • عباس IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    13 3
    اشتباه کرده تحت تأثیر قرار گرفته، اینها پادوهای ضد انقلاب و پیاده نظام آمریکا هستند.
  • n IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    3 11
    باید صدتا ضربه شلاق میخورد
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      5 0
      به تو ربطی نداره سردار متعلق همه مردم ایران است وخانواده بزرگوار ایشان کار خوبی انجام دادند البته اقدام این جوان قابل توجیه نیست ولی به هر حال بخشیدند کسی گیرد خطا بر نظم حافظ که هیچش لطف در گوهر نباشد. سردار شهید بی نظیر بود
  • سارا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    11 0
    تصمیم خانواده سردارقلبها غیراین بودعجیب بود دمشون گرم وجانم به فدای این خاندان
  • سرباز کوچک حاج قاسم IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    9 0
    سلام بر شهید و خانواده محترم حاج قاسم سلیمانی و دوستارانش. بخشش از کرم بزرگان است اما خطاب من به فردی است که عکس حاج قاسم را پاره کرده است ببین با چه خانواده کریمی در افتادی ؟
  • RU ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    9 0
    يكي از هموطنان ابراز داشتند كه بايد صد ضربه شلاق ميخورد، ازايشان و همفكران ايشان يك سوال دارم ، آيا بعداز خوردن شلاق ، اين جوان دوستدار سردار سليماني ميشد؟ يا اينكه خودش و بواسطه خودش تعدادي از جوانان و دور و اطرافيانش نيز به جرگه مخالفين و كينه توزان اين سردار شهيد اضافه ميشدند؟ وزمحبت خارها گل ميشود.