مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در تعطیلات نوروز به درخواست پانزده هزار شهروند تهرانی از طریق تلفن ۱۸۸۸ پاسخ داده‌است.

به گزارش سما به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران ۱۸۸۸، بر اساس آمار و اطلاعات این مرکز، یک هزار و ۲۷۸ مورد از این پیام ها به ثبت رسیده و برای پیگری به واحد های مختلف ارجاع داده شده که شامل ۹۲ درصد انتقاد و شکایت، ۴درصد تقدیر و ۴ درصد پیشنهاد است.

بر اساس این آمار، عدم رسیدگی صحیح و دقیق به پیامهای ارجاعی از سوی سامانه ۱۳۷ با مصادیق عدم توجه کافی به جمع آوری صحیح و به موقع زباله و ضایعات، نظافت نامناسب معابر و عدم لایروبی صحیح جوی‌ها مهمترین موضوع تماس شهروندان با مرکز ۱۸۸۸ در این مدت بوده است.

هم چنین نحوه ارائه خدمات و عدم توجه کافی به توسعه فضای سبز، ساماندهی و توسعه پایانه های مسافری و گلایه مندی از تاخیر های طولانی در خطوط مختلف اتوبوسرانی دیگر موضوع تماس شهروندان در این مدت بوده است.

بنابراین گزارش بیشترین موضوع پیشنهاد شهروندان در این مدت نیز به توجه بیشتر به حفظ و توسعه فضای سبز و نیز توجه به نکات فنی و عمرانی در اجرای پروژه ها و در حوزه تقدیر به عملکرد ماموران ویژه اجرایی سامانه ۱۳۷ اختصاص داشته است.

بر اساس این آمار شهرداری منطقه ۲ و ۴ و شرکت واحد اتوبوسرانی بیشترین حجم پیام‌های ثبت شده در این ایام را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 47983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز